Водії голосують за хабарі ДАІ-шникам07 февраля 2008 | 18:21 У разі порушень правил дорожнього руху «вирішити питання» з працівником ДАІ за допомогою хабара готові 70 відсотків водіїв На запитання: «Якщо Ви порушите правила дорожнього руху в майбутньому, то чи станете Ви «вирішувати питання» з працівниками ДАІ за допомогою хабара?» 70% опитаних відповіли стверджувально, а 17% ухилились від відповіді. Коли водіїв попросили згадати останній випадок, коли їх зупиняв працівник ДАІ, 77% водіїв зізналися, що з їхнього боку все ж таки було порушення Правил дорожнього руху. При цьому 53% опитаних водіїв, за їх власним зізнанням, давали гроші працівнику ДАІ у вигляді хабара , 47% - ні. За результатами опитування, працівник ДАІ вимагав хабар і відверто називав суму у 8% випадків; у 7% - вимагав, але суму не називав, у 33% випадків просто натякав, що питання можна «вирішити» на місці. Разом з тим, у 52% випадків працівник ДАІ не вимагав гроші і навіть не натякав на хабар. Отже, більш ніж у половині випадків хабар дається за ініціативою водія. Такі дані отримані Харківським інститутом соціальних досліджень і науково-дослідною лабораторією соціальної та психологічної роботи в органах внутрішніх справ Харківського національного університету внутрішніх справ, якими було запроваджено соціологічний моніторинг корупції в діяльності Державної автомобільної інспекції МВС України в харківському регіоні. - Окремим напрямом роботи Громадської ради при МВС України з питань забезпечення прав людини є проведення наукових досліджень, - розповідає радник міністра внутрішніх справ Катерина Левченко. – У рамках моніторингу корупції в діяльності ДАІ у серпні-вересні 2007 року було проведено масове соціологічне опитування водіїв з метою виявлення поширеності корупційних практик у відносинах громадян з працівниками ДАІ. Проведено аналіз офіційних матеріалів та нормативної бази, що регламентують діяльність Державної автомобільної інспекції МВС України. Також було вивчено думку працівників ДАІ стосовно отриманих результатів. Моніторинг реалізований у рамках проекту Сприяння активній участі громадян у протидії корупції «Гідна Україна», який запроваджується організацією «Менеджмент Сістемс Інтернешнл» у співпраці з українськими владними структурами. Проект здійснюється за підтримки американської державної корпорації «Виклики тисячоліття» (Millennium Challenge Corporation – МСС) та працює під управлінням Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Він розрахований на два роки і має забезпечити підтримку діяльності громадських організацій з метою захисту прав громадян і відстеження випадків корупції у основних сферах, де здійснюються антикорупційні заходи. Оцінюючи своє ставлення до корупції взагалі, респонденти визнали, що вона шкодить добробуту громадян України, ефективному місцевому самоврядуванню, розвитку української економіки, бізнесу. Разом з тим, вони не усвідомлюють шкоду, яку завдає корупція їм особисто. На думку респондентів, найбільшу шкоду корупція в діяльності ДАІ завдає водіям, які дотримуються законів, процедур і правил, найменшу - порушникам правил та законів. Разом з тим, лише 52% водіїв усвідомлюють, що корупція в діяльності ДАІ шкодить їм особисто. - Дослідження виявило загрозливий для майбутнього України факт: чим молодше респондент, тим більш терпимо він ставиться до корупції, зокрема в діяльності ДАІ, - наголошує Катерина Левченко. – Більше того: кожен п’ятий водій взагалі не вважає давання грошей працівникові ДАІ хабаром. 66% респондентів, за їх зізнанням, протягом останніх п'яти років давали гроші працівникові ДАІ за не притягнення до відповідальності за порушення Правил дорожнього руху і лише 34% запевнили, що цього не робили. При цьому опитування виявило, що лише чверть водіїв вважає, що потрібно завжди дотримуватись правил дорожнього руху. До речі, 57% опитаних водіїв вважають, що «відкупитися» від працівника ДАІ можна практично завжди, 29% - часто, 12% - зрідка. Лише 2% водіїв вважають, що «відкупитися» від працівників ДАІ неможливо практично ніколи. При цьому співвідношення водіїв, які задоволені та ні тим, як зараз складаються контакти між ними та працівниками ДАІ, практично однакове. Однією з причин порушень правил дорожнього руху є низький фаховий рівень водіїв. Більшість аварій на дорогах трапляється з вини людей, чий водійський стаж не перевищує трьох років. У 2004 році за успішне складання іспиту при отриманні посвідчення водія сплачували неофіційно 81% опитаних водіїв, у 2006 – 62%, а у 2007 р. – 73%. Трохи більше половини опитаних сплачували неофіційно за прискорення або спрощення процедури технічного огляду автомобіля, коли проходили його останнього разу. Аналіз корупціогенності нормативно-правових актів, які регламентують реєстрацію транспортних засобів, видачу посвідчень водія та спілкування з працівниками ДПС МВС України, виявив у них деякі «деталі» підгрунтя корупції. Бо ж відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та Положення про Державну автомобільну інспекцію на ДАІ покладено аж 47 основних функцій! Більше того - ДАІ здійснює облік транспортних засобів та одночасно здійснює контроль за порядком ведення цього обліку. Це виглядає як ситуація із грою, де одна з сторін є одночасно і гравцем, і суддею. «Більшість процедур у практиці ДАІ є надскладними, багатоступеневими, у більшості незрозумілими, дублюючими одна одну. Такі складнощі призводять до винаходження «короткого та зрозумілого» обом сторонам шляху – ХАБАРА» - такий висновок дослідження, проведеного в харківському регіоні. ДЗГтаМД МВС України. комментарии [2]
12.12.2009 10:19 ВОВКОДРАЙВЕР
Хмельницький міськрайонний суд, Хмельницької області засудив головного державного санітарного лікаря Хмельницького району Безкоровального Олега Івановича, за два випадки хабарництва через певний проміжок часу(в два місяці) хабарництва на 5 років із відтермінуванням строку на один рік.
Відновив на посаді головного державного санітарного лікаря Хмельницького району,Хмельницької області з виплатою із державного бюджету 10.000 грн. УРА. ХАЙ ЖИВЕ НАШ ГУМАННИЙ СУД У ВСЬОМУ СВІТІ. СЛАВА ХАБАРНИКАМ. СЛАВА КОЛЯДНИКАМ.
12.08.2008 16:38 Юрій.
Доброго дня.
Де можна знайти, почитати про свої права перед праціниками ДАІ. Я маю на увазі порядок зупинки автотранспорту, форма одягу, звертання до водія і т.п. Про обовязки (знання правил дорожнього руху) водія автотранспорту йдеться всюди та завжди, а обовязки ДАІ перед водіями ніде не зазначено(по крайній мірі ще не знаходив). закиньте на @-mail ([email protected])/ За все подякував. также читайте[15.11.2024] [15.11.2024] |
по темеЮщенко спас в суде свое право на добычу газа с партнером из списка СНБО22. 11. 2024 | 12:18 Замнач полиции Киева лишится 8,7 млн.грн19. 11. 2024 | 10:09 Українців почали масово позбавляти прав через неявку водіїв за повісткою в ТЦК15. 11. 2024 | 12:20 фототема (архивное фото) |
|||
новости | архив | фототема | редакция | RSS © 2005 - 2007 «ТЕМА» |