ТЕМА

Як захистити свої права у міграційній службі - розмовник для рівноправного діалогу з чиновниками

11 апреля 2014 | 08:50 , Володимир Батчаєв

распечатать        комментарии [6]       добавить в

Змінивши міліцейський мундир на партикулярне плаття, нещодавно створена Державна міграційна служба (ДМС) стала не лише цивільним, а й цивілізованішим відомством. Проте, по справжньому сервісною та уважною до людини її вважати ще не можна: «людський фактор» заважає. Деякі новопризначені чиновники ДМС на диво швидко опанували традиційне для кожного канцеляриста мистецтво перетворювати наші «елементарні потреби» у «нерозв’язні проблеми». Врешті-решт нам необхідно перестати бути «маленькими українцями», слід навчитися вільно розмовляти з чиновником зрозумілою йому канцелярською мовою - мовою статей, параграфів, пунктів нормативних актів. Саме з цією метою і був складений наведений нижче розмовник, який містить відповіді на стандартні мовні кліше чиновників Державної міграційної служби. Прямуєчи у ДМС, роздрукуйте розмовник та бийте ворога його ж зброєю. Щоправда, у розмові навіть із затятим бюрократом слід залишатися людиною: не варто починати розмову фразою: «Послухай мене, упир», а завершувати «Гори ти у пеклі!» Рекомендовано сайтом ТЕМА для читання усім поціновуачам якісного гумору, а не лише власних прав.


                                                                              Р О З М О В Н И К                                  

                     для рівноправного діалогу з посадовцем Державної міграційної служби   
                              **********************************************************************


     «Фотографію у Ваш внутрішній паспорт ми вклеїмо. Заплатіть у касу і зайдіть днів через 10-15. Влаштовує?»

     Відповідь: «Абсолютно не влаштовує. Законодавство встановлює для міграційної служби конкретний строк надання кожної адміністративної послуги. Відповідно до наказу ДМС від 11.03.2013 №48 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток надання адміністративних послуг Державною  імміграційною службою» вклеювання фотокартки до паспорту громадянина України проводиться не пізніше 5 днів з моменту подання заявником необхідних для цього документів. Через 5 днів зайду за своїм паспортом з новою фотокарткою.

      І стосовно «заплатіть у касу». Як на мене – не дуже вдалий жарт, адже хтось може дійсно піти і заплатити, не знаючи, що відповідно до цього ж наказу вклеювання фото у внутрішній паспорт є безоплатним» 

 …………………………………………………………………………………………….


       «Йдіть у касу і доплатіть ще 20 гривень. До нас новий наказ прийшов про збільшення оплати.  Показати не можу – це документ виключно для службового користування»  

        Відповідь: «Перепрошую, але нічого платити не буду: у мене життєвий принцип - я гаманця зайвий раз не відкриваю Ви зобов’язані не тільки показати мені цей наказ, а й вивісити його на інформаційному стенді для загального користування. Сподіваюсь, Ви  не збираєтесь свідомо порушувати статтю 6«Інформація про адміністративні послуги» Закону України «Про адміністративні послуги», яка наполягає, що на інформаційному стенді повинна бути вивішена вся інформація в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги» 
.............................................................................................................................................

      «Для оформлення закордонного паспорта Вам необхідно придбати ще поліс медичного страхування. Це там у будочці в коридорі».

       Відповідь: «Дякую, що опікуєтеся моїм здоров’ям, але такий поліс можуть вимагати при виїзді за кордон, а не при оформленні закордонного паспорта. Нагадую, що полісу медичного страхування не має у жодному законодавчому переліку документів, необхідних для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, а пункт 6 статті 9 «Порядок надання адміністративних послуг» Закону України«Про адміністративні послуги» забороняє вимагати від громадян інформацію або документи, не передбачені законом»
…………………………………………………………………………………………….


      «Попереджаю, що закордонний паспорт ми видамо Вам лише після надання Вами довідки про несудимість. Йдіть у міліцію - вони  Вам цю довідку за місяць зроблять. І не хвилюйтеся, все рівно паспорт для виїзду за кордон теж не раніше, ніж у  місячний терміни видадуть»

      Відповідь: «Я і не хвилююсь, і до міліції не піду,  а Вам швиденько розтлумачу наступне. Міграційна служба - це суб’єкт надання адміністративних послуг, а от же вона не має права вимагати від громадян інформацію або документи, які знаходяться у розпорядженні інших державних органів. В свою чергу, інформація про те, судимий я чи ні, перебуває у розпорядженні саме державного органу – міліції. Таким чином, Ви не маєте права вимагати у мене довідку про несудимість, а  повинні її отримати без  моєї участі шляхом направлення відповідного запиту до міліції, яка зобов’язана виконати такий запит міграційної служби не пізніше, ніж за 3 робочих дня з моменту його отримання. Це я Вам вимоги пунктів 7, 8 та 9  статті 9 «Порядок надання адміністративних послуг» Закону «Про адміністративні послуги»пояснив, якщо Ви їх забули.

       До речі, про який це Ви «місячний термін» говорили?    Паспорт України для виїзду за кордон  має бути виданий не пізніше 20 робочих днів ( у випадку дострокового оформлення – 7 робочих днів) з дати подання мною всіх необхідних документів – саме такі терміни зазначені у наказі ДМС від 11.03.2013 №48«Про затвердження інформаційних та технологічних карток надання адміністративних послуг Державною  імміграційною службою».  Так що через 20 днів зайду за своїм закордонним паспортом.»

…………………………………………………………………………………………….

      «Я все розумію, але нічого зробити не можу -  мені начальник наказав без довідки паспорт нікому не видавати»

       Відповідь: «Це погано, але я Вам допоможу. Ви державний службовець і це захищає Вас від свавілля з боку керівництва. Згадайте статтю 10 «Основні обов’язки державних службовців» Закону Україні «Про державну службу» -  державний службовець у разі отримання ним вказівки, яке суперечить чинному законодавству, повинен невідкладно і у письмовій формі доповісти про це посадовій особі, яка дала таке доручення, а у разі наполягання на його виконанні – повідомити про це вищу посадову особу. Давайте я допоможу Вам скласти  звернення до керівництва Державної міграційної служби України про незаконні дії Вашого начальника – його знімуть і Вам, і громадянам легше буде»

…………………………………………………………………………………………….

      «Для оформлення закордонного паспорту зробіть ксерокопію паспорта внутрішнього. Так, цієї ксерокопії не має у переліку документів, але такий порядок встановлює наша відомча інструкція»

      Відповідь: «Можливо Ви здивуєтесь, але такого грубого порушення Закону Україні «Про адміністративні послуги» я ще не зустрічав. Стаття 5 «Основні вимоги до регулювання надання адміністративних послуг» вказаного закону підкреслює – перелік та вимоги до документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також строки, платність або безкоштовність надання адміністративної послуги встановлюються виключно ЗАКОНАМИ. Ця ж вимога  прописана і у статті 9«Порядок надання адміністративних послуг», пункт 6 якої також застерігає посадовців - для надання адміністративної послуги, забороняється вимагати від громадян документи, не передбачені законом. Жодний закон не вимагає від громадян надання у міграційну службу ксерокопії внутрішнього паспорта для оформлення закордонного. Ось Вам мій внутрішній паспорт і, якщо треба, робіть його ксерокопію самі»

…………………………………………………………………………………………….

       «Ми зробимо ксерокопію Вашого паспорта, але за цю послугу доведеться додатково заплатити»

       Відповідь: «Більше нікому такого не кажіть, а то притягнуть до відповідальності як корупціонера. Справа у тому, що послуга із ксерокопіювання документів не входить до «Переліку платних послуг, які надаються підрозділами Державної міграційної служби України», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2007 №795. А стаття 11 Закону України «Про адміністративні послуги»забороняє  міграційній службі надавати  платні послуги, не передбачені таким переліком, і вимагати від громадян сплатити будь-які додаткові кошти.  Таким чином Ваша пропозиція протизаконна. Та й взагалі - ксерокопія потрібна Вам, а от же Ви її і робіть. Я і мої гроші тут не до чого»
……………………………………………………………………………………………

      «Я тут всі Ваші забаганки виконувати не збираюся! І не треба мені законами у носа тикати - у коридорі оголошення із нашим наказом спеціально вивішене, йдіть читайте».

       Відповідь: «Он як. Тоді проінформую Вас, що нормативно-правові акти й директивні документи міграційної служби не можуть погіршувати  законодавчо передбачені умови надання громадянам адміністративних послуг. Це категорично забороняє стаття 7 «Вимоги до якості надання адміністративних послуг» Закону «Про адміністративні послуги». Давайте разом підемо до Вашого керівника – може він  Вам більш докладно поясне, що закони написані не тільки для нас, а й для чиновників.  А докупи й незаконне оголошення зніме»
…………………………………………………………………………………………….


      «Оформлення  паспорта для виїзду за кордон на постійне місце проживання –  це завжди клопіт. Ви всі документи вже здали, але тут ще перевірок різних дуже багато буде. Так що чекайте і забігайте до нас раз на два тижні та узнавайте, чи дали Вам дозвіл на виїзд»

         Відповідь: «Це точно, мої знайомі сюди разів з п’ять  «забігали». Але тоді закону «Про адміністративні послуги» ще не було. Зараз все стало набагато простіше. Пункт 3 статті 10 «Строки надання адміністративних послуг» цього закону зобов’язує міграційну службу оформити мені паспорт для виїзду на ПМП у найкоротший строк та при мінімальній кількості відвідин Вашого підрозділу. А пункт 5 цієї ж статті  роз’яснює, що адміністративна послуга вважається наданою з моменту одержання громадянином  офіційного повідомлення про можливість її отримання.  І таке повідомлення може бути надіслане не тільки поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення), а й за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку. 
         Так що «забігати» до Вас у мене потреби не має. Буде готовий мій дозвіл для виїзду на  ПМП – скиньте відповідне повідомлення мені на е-меіл, адресу своєї електронної пошти я на заяві записав. Таки добре, що у 21 сторіччі живемо…»

…………………………………………………………………………………………….


        «Йдіть  у Державне підприємство «Документ», як всі заплатіть і Вам видадуть необхідний бланк заяви»

         Відповідь: «Вибачте, але по суботам я на бідність державним підприємствам не подаю.  Згідно з пунктом 10 статті 9 «Порядок надання адміністративних послуг» Закону України «Про адміністративні послуги» міграційна служба, як суб’єкт надання адміністративних послуг,  має забезпечити для громадян можливість безоплатно одержувати у достатній кількості бланки заяв та інші документи, необхідні для звернення про надання послуги.  Так що дайте мені бланк, будьте ласкаві»

…………………………………………………………………………………………….


      «У мене немає часу на розмови з Вами.  Всі консультації  надає ДП «Документ» - заплатіть у касу і Вам там все розкажуть»

       Відповідь: «Вам таки доведеться зі мною розмовляти. Пункт 1 статті 6 «Інформація про адміністративні послуги» Закону Україні «Про адміністративні послуги» гарантує громадянам безкоштовне отримання інформації про адміністративну послугу і порядок її отримання саме від суб’єкта надання цієї послуги. А таким суб’єктом є не ДП «Документ», а Державна міграційна служба України. Все, я вже дістав олівець і блокнот – можете відповідати на моє питання. Тільки докладно»

…………………………………………………………………………………………….

      «У нас видача будь-якої додаткової довідки вважається супутньою платною послугою. Ось Вам папірець з реквізитами скільки і куди платити»

      Відповідь: «За папірець дякую, буде час – віддам його у компетентні органи, хай перевірять куди йдуть ці кошти. А Вам треба правильно розуміти суть поняття «супутні послуги» і знати, що відповідно до пункту 4 статті 15 закону «Про адміністративні послуги» міграційній службі взагалі забороняється  надання будь-яких платних супутніх послуг. Так що будьте люб’язні – видайте мені довідку безкоштовно, як відповідь на моє звернення  у відповідності із Законом України «Про звернення громадян»»

…………………………………………………………………………………………….

     «Більше чергу не займати - у суботу ми приймаємо громадян лише до обіду. Приходьте наступного тижня».

      Відповідь: «Розумію, що Ви вже трохи стомилися, але мене таки доведеться прийняти сьогодні. Пункт 2 статті 6 «Інформація про адміністративні послуги» Закону України «Про адміністративні послуги»категорично наголошує – кількість прийому громадян має становити не менше 40 годин на тиждень, у тому числі у суботу – не менше шести годин.  Ви ж не будете порушувати закон?»

………………………………………………………………………………………

      «Для отримання консультації займайте чергу на особистий прийом до інспектора міграційної служби»

     Відповідь: «Дякую, але  сьогодні черга завелика.  Я краще скористаюсь положеннями пункту 4 статті 6«Інформація про адміністративні послуги» Закону України «Про адміністративні послуги»  -  громадянин має право отримати інформацію  від міграційної служби не тільки під час особистого прийому, а й за допомогою засобів телекомунікації, зокрема по електронній пошті.  Підкажіть, на якому інформаційному стенді вивішена електронна адреса Вашого підрозділу – свої запитання я надішлю  на неї»

…………………………………………………………………………………………….

      «Яка ще бабуся-інвалід на візку заїхати до нас не може?!  Хоч на руках заносьте - це вже Ваші проблеми»

      Відповідь: «Помиляєтесь, це як раз Ваші проблеми. Пункт 11 статті 9 «Порядок надання адміністративних послуг» Закону України «Про адміністративні послуги»  вказує, що саме суб’єкт надання цих послуг повинен забезпечити належні умови для доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до приміщень, у яких здійснюється прийом громадян. Так що зараз йдіть і допоможіть бабусі, а потім збудуйте пандус на вході до Вашої адміністративної будівлі»

…………………………………………………………………………………………….

        «Тут Вам вестибюль держустанови, а не зала очікування чи прохідний двір! Негайно залиште службове приміщення і чекайте на вулиці!»

        Відповідь: «Не треба так відверто ігнорувати Закон України «Про адміністративні послуги». Згіднопункту 10 статі 9 «Порядок надання адміністративних послуг», будь-який орган чи підрозділ міграційної служби, як суб’єкт надання таких послуг, зобов’язаний забезпечити вільний доступ до приміщень, у яких здійснюється прийом громадян. Краще стільців для комфортного очікування більше поставили би»

…………………………………………………………………………………………….

      «Свою письмову скаргу Ви повинні здати для реєстрації в канцелярію, але зараз там нікого не має – всі за поштою поїхали. Чекайте!»

       Відповідь: «Я чекати не можу – сам з роботи на півгодини відпросився. Скажіть, а де  у Вас знаходиться Скринька для зауважень і пропозицій громадян щодо якості надання адміністративних послуг, яка обов’язково повинна бути  розміщена у кожному підрозділі міграційної служби відповідно до пункту 6 статті 6 «Інформація про адміністративні послуги» закону «Про адміністративні послуги»  

…………………………………………………………………………………………….

      «Так, я начальник. Але це ж не я, а інспектор-паспортист Вас образив і паспорт не видав. З ним і  розбирайтеся»

      Відповідь: «Вже питався, але він у Вас якийсь не адекватний. Ви керівник і державний службовець, а тому Вашим головним обов’язком є недопущення порушень  прав й свобод громадян – саме на цьому наголошує  стаття 10 «Основні обов’язки державних службовців» Закону Україні «Про державну службу». А тому, я вимагаю безпосередньо від Вас невідкладно вжити заходів по  відновленню моїх прав! 

     Я Вас офіційно повідомляю про факт порушення законності Вашим підлеглим і  пропоную провести щодо нього заходи  індивідуальної профілактики правопорушень, як це передбачено  наказом МВС України від 25.05.2012 №452 «Про затвердження Положення про профілактику правопорушень, пов’язаних із здійсненням службової діяльності працівниками Державної міграційної служби України».

       Попереджаю, що у випадку не відновлення моїх прав, я буду вимушений зателефонувати у сектор боротьби із корупцією Державної міграційної служби. На якому інформаційному стенді вказаний  номер телефону вказаного підрозділу? (телефону сектору боротьби з корупцією ДМС України 044-253-71-09, 044-280-43-79)»

……………………………………………………………………………………………

     «Добре, ми проведемо службову перевірку за Вашою скаргою і  накажемо винуватця. А Ви поки чекайте на нашу письмову відповідь. Гаразд?»

       Відповідь: «Мені приємна Ваша принциповість, але  у своїй скарзі я зазначив, що  бажаю не просто отримати відповідь, а й особисто прийняти  участь у проведенні службової перевірки за моєю скаргою. Таке право мені гарантують стаття 18 Закону України «Про звернення громадян»  та пункт 1 Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування». Нагадую, що я маю право знайомитися із всіма зібраними під час перевірки документами, особисто викладати свої  аргументи, подавати додаткові матеріали, наполягати на їх запиті в інших установах, користуватися послугами адвоката чи представника тощо. А тому прохання – доки я особисто не ознайомлюся із всіма матеріалами службової перевірки за своєю скаргою та не висловлю своїх зауважень, висновок службової перевірки Ви не затверджуйте і міри дисциплінарного реагування до свого підлеглого не приймайте – я свою думку з цього приводу висловити хочу»

 ……………………………………………………………………………………………

        «Та пішли Ви...»

         Відповідь: «Не треба цитувати колишнього Прем’єра – не на часі.  Зараз Ви порушуєте присягу державного службовця, обов’язок якого шанобливо відноситися до відвідувачів, дотримуватися високої культури спілкування з ними, з повагою ставитися до прав і законних інтересів громадян, не допускати в розмові з ними підвищених інтонацій і нестриманих висловів, уникати проявів бюрократизму й байдужості до правомірних вимог громадян. На цьому категорично наполягає пункт 2.5. Загальних правил поведінки державного службовця, затверджених наказом Головного управління державної служби Україні №214 від 04.08.2010. Вказаний наказ зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.11.2010 за №1089/18384 і є обов’язковим для виконання.

        З цими Правилами Вас повинні були ознайомити при прийомі на державну службу та зробивши відповідний запис про це у Ваші особовій справіСвоє грубістю Ви дискредитували і зганьбили репутацію міграційної служби. Вимагаю офіційних вибачень». 

…………………………………………………………………………………………….

       «Прийміть відеокамеру! Тут зйомка заборонена -  це режимне приміщення!»

       Відповідь: «При вході я не бачив жодного знаку чи попередження про заборону проведення фото-, чи відеозйомки.  Назвіть, будь ласка, конкретну статтю закону, кодексу або іншого нормативно-правового акту, який забороняє проведення відеозйомки у приміщеннях міграційної служби. Не можете…

         В свою чергу повідомляю, що  заборонивши мені відеозйомку, Ви  самі порушили законодавство України, в тому числі:

            - статтю 34 Конституції Україні - громадяни мають право вільно збирати, зберігати, використовувати та поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб на свій вибір. Я вибрав відеозйомку;                                                                 

          - статтю 7 Закону Україні «Про інформацію» - ніхто не може обмежувати право особи у виборі джерел і  форм отримання інформації;

          - статтю 302 Цивільного кодексу Україні - фізична особа має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію;

       - статтю 21 Закону Україні «Про інформацію» - до інформації з обмеженим доступом не може відноситься  інформація про суб’єкти владних повноважень, а також інформація про  факти порушення прав й свобод людини або  про незаконні дії органів державної влади, їх посадових та службових осіб.

         Ймовірно, Ви забули і вимоги Закону Україні «Про адміністративні послуги», стаття 4 «Державна політика у сфері надання адміністративних послуг» якого чітко указує, що державна політика у сфері надання адміністративних послуг базується на принципах відкритості й прозорості, доступності для громадян інформації про надання послуг».

 …………………………………………………………………………………………..

        «Я не давав Вам згоди знімати мене на відео! Ви порушуєте мої Конституційні права!»

        Відповідь: «Перепрошую, але Ви переплутали. По-перше, за допомогою відео я фіксую не Вашу зовнішність, а свою розмову з Вами. По-друге, стаття 32 Конституції Україні лише вказує, що ніхто не може втручатися в особисте й сімейне життя людини та забороняє збір лише конфіденційної інформації про громадянина без його згоди. Тут зовсім інша ситуація. Перебуваючи на робочому місці, Ви не підпадаєте під дію статті 32 Конституції, оскільки я фіксую не Ваше сімейне та особисте життя, а те, як Ви, державний службовець, виконуєте покладені на Вас державою функції і спілкуєтеся зі мною.

          До того ж нагадаю, що стаття 21 Закону Україні «Про інформацію»  наголошує, що інформація про суб’єктів владних повноважень не може бути конфіденційною, а отже є відкритою.

       Відмовившись оформити мені паспорт (надати консультацію, видати бланк заяви тощо),  Ви порушили мої права, а ця ж стаття 21 Закону Україні «Про інформацію» підкреслює, що до інформації з обмеженим доступом у будь-якому випадку  не може відноситься інформація про факти порушення прав й свобод людини, а також інформація про незаконні дії органів державної влади, їх посадових та службових осіб.  Тепер Вам зрозуміло, чому я не вимкну свою відеокамеру?»

..........................................................................................................................................................

     Скачати розмовник можна тут

Асоціація українських моніторів дотримання прав людини (Асоціація УМДПЛ)



комментарии [6]

23.06.2017 19:46     gfdtk Я ше такого бардака в світі небачив......
Волинська обл. м.Ковель оформляють біометричних паспортів по 20 чоловік в день. я записався в чергу на початку (червень) місяця був 380 зараз 22,06,2017 тільки 146....(дурдом).....
Волинська обл. Турійський р-н роблять як хочуть. Дівчина яка оформляє паспорти приходить на роботу. Робочий час з 8:00 приходить на 9:00.....з 9:00 приходить на 9:30 на роботу.....люди вже сміються шо живе за 100 метрів а вчасно не приходить на робоче місце. Робочий час до 18:00 оформляють до 12:00 -12:30. +- 15 чоловік. дальши вони не працюють.
після 14:00 ідуть люди інваліди які невміють стояти в чергах і мають багато грошей !!!!!
ВЛАДА МОЖЕ ВЖЕ ХВАТИТЬ!!!!!
БРАТИ ТІ ХАБАРІ!!!!
Р.s/ смертних оформ. по 20-40 хв. взалежності яка кружка чаю.
проплачених за
14.05.2016 18:58     Юлія СподіВаюсь що працівники міграційноі служби франківського району м.Львова коли потраплять в лікарню іх так само будуть обслуговувати як і вони людей!!!Риже хамло з 4 кабінету,неврівноважена і хвора!!4 дні не приймала документи!Молоде зле та не врівноважене створіння з 6 кабінету яка принижує людську гідність за наші ж гроші,та начальник,який немає впливу на своіх корупційних працівників,слово якого нічого не варте!!!
P.S: Сподіваюсь шановні працівники що ваших дітей теж так будуть принижувати як і ви людей!!!Тварини
17.04.2016 18:46     Влад Автору - орден за разговорник))
08.04.2016 20:54     Олена Начальник - хам. Беруть гроші за терміновість , після цього пропонують подати документи лише через 5 днів, грошей не повернеш. Начальник-хам робить вигляд, що не знає термінал якого банку обслуговує його відділення, хоча термінал стоїть при вході до його кабінету. Спеціально затягує час повернення грошей, які намірено взяв за терміновість, Пропонує прийти по них через 4 дні (коли вони вже надійдуть на його рахунок) і повернути їх буде майже неможливо. Штучно створюються шалені черги, що люди займають їх з третьої години ранку шляхом скорочення днів прийому.
08.05.2015 19:28     Тетяна Не змогли зняти відбитківсканером... що робити?
16.05.2014 10:40     Наталья Як би ще й відповідальності, задекларованої та найважливіше - реальної, додати. Коли небудь хочь раз притягли когось за видачу квитанцій ДП "Документ", за відсутність пандуса, за години прийому з 10 до 14, за приховування інформації про безкоштовність послуг?
Комментировать статью
Автор*:
Текст*:
Доступно для ввода 800 символов
Проверка*:
 

также читайте

Загрузка...

по теме

О профессиональной этике новой полиции

08. 11. 2017 | 09:43 , Владимир Батчаев

Анализируя концепцию реформирования Министерства внутренних дел можно отметить, что ни одна из программных целей данной реформы на практике не может быть достигнута без соответствующего кадрового обеспечения. Именно персонал МВД, причем на всех ступеньках иерархической лестницы ведомства, должен был стать той точкой опоры, при помощи которой предполагалось перевернуть мир старой милиции. Базовый тезис реформы «Вернуть доверие общества к правоохранителям» сам по себе предполагает не только обновления правовой, но и создание принципиально иной психологической и, если хотите, идеологической модели взаимоотношений «полицейский – гражданин». Отсюда и поставленную перед МВД реформаторскую задачу вполне можно обозначить, как формирование и культивирование в среде правоохранителей нового типа сотрудника полиции. Сотрудника, как принято говорить с «человеческим лицом». Сотрудника, видящего в гражданском человеке не потенциального нарушителя, а объект защиты и помощи. Сотрудника, не только высококвалифицированного, а и высоконравственного. Сотрудника, для которого «честь мундира» и «служение людям» являются не абстрактными формулировками, а неотъемлемыми составляющими личностных и профессиональных качеств. Только такие кадры способны «служить и защищать», обеспечивая позитивную динамику преобразований и способствуя разрешению всего комплекса неизбежно возникающих при реформировании проблем.

фототема (архивное фото)

© фото: Reuters

   
новости   |   архив   |   фототема   |   редакция   |   RSS

© 2005 - 2007 «ТЕМА»
Перепечатка материалов в полном и сокращенном виде - только с письменного разрешения.
Для интернет-изданий - без ограничений при обязательном условии: указание имени и адреса нашего ресурса (гиперссылка).

Код нашей кнопки:

  Rambler's Top100