ТЕМА

Соболєва просять відлюструвати організаторів пасажирсько-транспортного колапсу

03 ноября 2014 | 10:36

Бардак на дороргах України, що влаштовують пасажирські перевізники, існує попри подвійний контроль з боку Мінінфраструктури й Держінспекція з безпеки на наземному транспорті. Організовує все транспортна мафія. Й їм'я її очільників відоме. Про схеми лобіювання "своїх" перевізників вже за нової влади й про мільйонні ухилення від сплати податків розповідає керівник громадської організації "Каскад-Київ" на ім'я головного люстратора Країни Соболєва. Мовляв - приберіть організатора схем - й все влагодиться... Нам здається, тут слід змінювати не рила біля корита, а проводити реформи, які нам так давно обіцяють.


від «30» жовтня 2014р.

   Голові люстраційного комітету України

   Соболєву Єгору Вікторовичу

     м. Київ, вул.. Інститутська, 14, т. 063 787 7329

 

Маємо за честь звернутися до Вас після прийняття Верховною Радою України Закону України «Про очищення влади» з повідомленням про ситуацію, що склалася в системі пасажирських автоперевезень, державну політику у сфері яких здійснюють два органи державної виконавчої влади: Міністерство інфраструктури України та Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті.

Починаючи з 2010 року розпочалося руйнування маршрутної мережі пасажирських перевезень на міжміських та міжобласних сполученнях, яке набуло найбільшого «піку» у 2012 році, а продовжується і по теперішній час.

Дестабілізація автотранспортної пасажирської галузі та унеможливлення роботи в ній законослухняного перевізника має ряд причин.

Перша з них ґрунтується на невідповідності нормативних актів, які регулюють вищевказану діяльність з Законом України «Про автомобільний транспорт». Все це почалося з 09.12.2010 року після вступу в дію Указу Президента України №1085/2010 «Про оптимізацію центральних органів виконавчої влади», яким утворено два самостійних органи виконавчої влади: перший – Міністерство інфраструктури України, другий – Державну інспекцію України з безпеки на наземному транспорті.

Затвердженими Указами Президента положеннями про їх діяльність від 06.04.2011 року  №387/2011 та 12.05.2011 року №581/2011 відповідно, ці два держаних органи влади практично східними за своїми функціями почали «негласно» конкурувати між собою в частині проведення конкурсів на обслуговування пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у міжобласних та міжміських сполученнях. Порядок проведення конкурсів з перевезення пасажирів з 03.12.2008 року по теперішній час визначений Постановою КМУ №1081 від 03.12.2008 року, якою наділено Державтотранс (урядовий орган у складі Міністерства транспорту та зв’язку України) проводити конкурси. Вищевказана Постанова КМУ в результаті не приведена у відповідність до Указів Президента та до Закону України «Про автомобільний транспорт» (із змінами від 08.06.2012 року №4715-VI).

Саме цю невідповідність законодавчо-нормативного регулювання спричинили посадові особи Міністерства інфраструктури України, зокрема: колишній перший заступник міністра інфраструктури Єфименко К.О., який врегульовував вищезазначені питання не поданням до Кабінету міністрів України пропозицій щодо приведення у відповідність постанови КМУ до законодавства України, а своїм власним дорученням (№733/25/22-12 від 01.08.2012 року), яким уповноважував інший самостійний орган виконавчої влади Укртансінспекцію на проведення конкурсів з перевезення пасажирів на міжобласних маршрутах. Одним з тих, хто був ідеологом та готував таке та подібні доручення був Володимир Анатолійович Балін – начальник відділу зовнішніх перевезень Департаменту автомобільного транспорту, який до цього в 2009-2011рр. працював першим заступником начальника Головної державної інспекції на автомобільному транспорті,  і працює по нині, але вже на посаді першого заступника Укртрансінспекції.

Саме такі дії цих двох посадових осіб створили умови для руйнування системи оптимальної кількості рейсів на маршрутах, фактично почавши легалізовувати нелегальні перевезення на них.

Після цього масово, без будь-яких економічних обґрунтувань, почали видаватися Укртрансінспекцією тимчасові дозволи на рейси за 10-20 хвилин до вже існуючих міжобласних рейсів, які потім виставлялися на конкурс і передавалися виключно тим, для кого вони відкривалися. 90% таких дозволів на додаткові рейси, відкриті в цей період, знищили фактично діючих на тей час офіційних перевізників через породжену вищезазначеними особами нездорову конкуренцію на корупційні дії в тому числі і керівництва Укртрансінспекції (Рак Г.Л., Майборода Ю.М.).

Нездорова конкуренція, породжена неурегульованим законодавчо-нормативним підґрунтям, породили другу причину, що породжує першу власниками автостанцій та автовокзалів.

Приватні автостанції, приватизовані в основному з порушенням законодавства України, мають малу пропускну спроможність,  і тим самим спонукають до роботи на прилеглій до них територій нелегальних перевізників. Нелегальні перевізники (в основному ОЗГ) являються «карманними відмивачами» коштів керівників ОПАС чи директорів АС, АВ. Укриваючись від податків керівники автовокзалів та автостанцій, являючись заручниками своїх зловживань, спрямовують пасажиропотік, використовуючи диспетчерів та касирів, до місць розташування нелегальних перевізників, частину з яких частково легалізувала Укртрансінспекція.

Сумісна з першою і третя причина, яка поряд з напівлегальним або нелегальним автоперевезенням пасажирів породила посадку пасажирів в автобуси поза касами автовокзалів (особливо це стосується автовокзалів та автостанцій підпорядкованих Київпассервісу). Диспетчери цих державних установ спрямовують весь пасажиропотік напряму до автобусів, справляючи готівковий збір в розмірі 25% від вартості квитка пасажира у кишеню начебто керівництва Київпассервісу, чи направляють цих пасажирів до нелегальних перевізників поруч з платформами, збираючи ту саму платню, але через ОЗГ. Для тих хто відмовляється працювати в таких умовах існує відмова в постановці автобуса на платформу, а замість нього ставиться на платформу автобус з «тимчасово» визначеними Укртрансінспекцією дозволами, з функціями її організації та державного контролю, згідно з Положенням про діяльність.

В результаті, в такий спосіб знищували перевізників, які працювали у цій галузі добросовісно, сплачуючи до бюджету податки. Щоб прикрити свої дії пан Балін В.А. переходить з Міністерства до Укратрансінспекції в якості першого заступника та довершує свої дії шляхом виключення з реєстру рейсів, які діяли до 2012 року та були предметом конкурсів.

З метою недопущення в подальшому: створення хиткої нормативно-правової бази регулювання державою економічних засад розвитку галузей народного господарства, проведення посадовими особами держави підривної діяльності, спрямованої на знищення добросовісних платників податків до Державного бюджету України та з метою повної ліквідації корупції у Міністерстві інфраструктури України та Державній інспекції з безпеки на наземному транспорті просимо Вас не допустити формування корупційної кадрової політики зазначених державних установ.

 

З повагою, Голова Правління А.М. Коваленко



комментарии [3]

01.03.2015 14:50     Игорь Перший заступник Голови Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті Балін Володимир Анатолієвич. За заявою до міністра внутрішніх справ України Авакова Арсена Борисовича http://www.moyray.com/836.html звинувачується в корупції, у невжитті посадовою особою заходів по припиненню злочинного діяння (злочинної бездіяльності) підлеглого або підконтрольної службової особи, службовій недбалості, приховуванні злочину, службовому підлозі, шахрайстві, покриванні безліцензійної діяльності ФОП Усович Н.О. та злочинної діяльності ФОП Усович В.Ф., покриванні економічних злочинів майже всіх приватних пасажироперевізників України та злочинних чиновників з Укртрансінспекції в Рівненській області тощо!
05.11.2014 18:25     Сеня По хорошему, государство должно поддерживать работу передприятий в пригордных и межгородних пассажирских сообщениях, так как это имеет социальную важность. Но и налоги, конечно, никто не отменял.
04.11.2014 12:48     Мандрівник Так за ними тюряга плаче, а ту скромно : відлюструвати. За знищення економіки в конкретній галузі (в даному випадку - транспортній) треба саджати з повною конфіскацією.
Комментировать статью
Автор*:
Текст*:
Доступно для ввода 800 символов
Проверка*:
 

также читайте

по теме

фототема (архивное фото)

© фото: .

фото Ольги Стесиной

   
новости   |   архив   |   фототема   |   редакция   |   RSS

© 2005 - 2007 «ТЕМА»
Перепечатка материалов в полном и сокращенном виде - только с письменного разрешения.
Для интернет-изданий - без ограничений при обязательном условии: указание имени и адреса нашего ресурса (гиперссылка).

Код нашей кнопки: