|
||||
![]() |
||||
Поліція, яка не залишиться без роботи12 августа 2024 | 17:46 , Олег Єльцов, ТЕМА ![]() В Україні одна з найбільших щільностей поліцейських співвідносно із чисельністю населення. Й це при тому, що українці доволі неагресивна нація. Що цікаво: невдовзі після запровадження реформи дорожньо-патрульної служби з вулиць кудись зникли поліцейські патрулі. А за викликом вони приїжджають вкрай неохоче. Мовляв – без вас справ по горло. Які ж такі справи заважають нашій оновленій поліції виконувати покладені законом обов’язки, якщо навіть супроводжувати працівників ТЦК вони не хочуть?.. Нещодавно з’явилася майже непомічена новина, яка проливає світло на цю таємницю. У липні 2024 року у Київській області встановили нові камери TruCAM, на яких патрульні вимірюватимуть швидкість. У місцях фіксації порушень стоятиме службовий автомобіль з увімкненими синіми проблисковими маячками. Про це повідомила Патрульна поліція України. Нові TruCAM з'явились на трасах:
«Нові камери встановили на особливо аварійно-небезпечних ділянках і місцях з найбільшою кількістю ДТП. Йдеться про дороги, де водії потрапляли в аварію через перевищування швидкості.» Вас нічого не насторожує?.. Тобто поліцейські патрулі дублюватимуть роботу камер автоматичної фіксації перевищення швидкості. А що не так з камерами автоконтролю? Та все з ними гаразд. Може мета цієї «спецоперації» патрульних - виправдати закупівлю під час війни додаткової партії TruCAM? Вартість перших камер в Україні складала 7000 доларів. Нині можливо трохи дешевше. Якщо додати до цього вартість авто поліцейського патруля й зарплатню екіпажу, а потім помножити на чисельність таких постів – вийдуть грубі гроші з бюджету. Раніше кількість замірів швидкості на TruCAM мала відповідати кількості складених протоколів. Автоматика не дозволяла «хімічити». Як із запобіганнями зловживань після провальної поліцейської реформи – нам не доповідають. Але здавна відомо, що головним інструментом боротьби з хабарництвом на дорогах є дистанціювання інспектора й учасника дорожнього руху. Чим більше автоматизації – тим менше можливостей для збирання хабарів. Поліція лише лаконічно повідомляє: «Патрульні використовуватимуть прилади TruCAM поряд з камерами автоматичної фіксації. Це збільшуватиме ефективність контролю за швидкістю руху.» Не треба зупинятися! Пропоную закупити ще більше TruCAM та іншого знаряддя, аби в місцях, де працюють автоматичні камери, працювали ще два-три екіпажі з TruCAM. Слід врахувати людський фактор: раптом один екіпаж не встигне зафіксувати порушення – тоді його продублює другий. Й, щодо зменшення аварійності завдяки контролю швидкості: як стверджують поінформовані персони, оті самі камери автоматичного контролю зазвичай встановлюють не там, де найбільша аварійність, а там, де найпростіше забезпечити під’єднання камери до інфрастуруктури. Й для розуміння масштабів поліцейського неподобства податкоплатники мають знати: наразі на дорогах України працює 160 приладів TruCAM, а вимірювання здійснюється на 295 ділянках автомобільних доріг. Із таким масштабом нам завжди не вистачатиме грошей на дрони й снаряди, а поліцейським – часу на виклики громадян…
также читайте[17.04.2025] [05.04.2025] [20.03.2025] [17.03.2025] [11.03.2025] [07.03.2025] |
![]() |
по темеВ Стамбул – за лаврами Моніки Левінські13. 05. 2025 | 11:16 , ТЕМА Одна Нобелевка на двоих11. 05. 2025 | 22:40 , ТЕМА Идеология рашизма из первых уст08. 05. 2025 | 11:48 Про незламність, бажання й можливості01. 05. 2025 | 09:21 , ТЕМА Потерять территории, сохранить Украину и украинцев23. 04. 2025 | 00:16 , ТЕМА
18 мая 2025
16 мая 2025 [14:51] фототема (архивное фото)![]()
© фото: Сергей Гутиев
Индия. Похоронный ритуал. |
||
![]() |
||||
новости | архив | фототема | редакция | RSS © 2005 - 2007 «ТЕМА» |