Поліція, яка не залишиться без роботи12 августа 2024 | 17:46 , Олег Єльцов, ТЕМА В Україні одна з найбільших щільностей поліцейських співвідносно із чисельністю населення. Й це при тому, що українці доволі неагресивна нація. Що цікаво: невдовзі після запровадження реформи дорожньо-патрульної служби з вулиць кудись зникли поліцейські патрулі. А за викликом вони приїжджають вкрай неохоче. Мовляв – без вас справ по горло. Які ж такі справи заважають нашій оновленій поліції виконувати покладені законом обов’язки, якщо навіть супроводжувати працівників ТЦК вони не хочуть?.. Нещодавно з’явилася майже непомічена новина, яка проливає світло на цю таємницю. У липні 2024 року у Київській області встановили нові камери TruCAM, на яких патрульні вимірюватимуть швидкість. У місцях фіксації порушень стоятиме службовий автомобіль з увімкненими синіми проблисковими маячками. Про це повідомила Патрульна поліція України. Нові TruCAM з'явились на трасах:
«Нові камери встановили на особливо аварійно-небезпечних ділянках і місцях з найбільшою кількістю ДТП. Йдеться про дороги, де водії потрапляли в аварію через перевищування швидкості.» Вас нічого не насторожує?.. Тобто поліцейські патрулі дублюватимуть роботу камер автоматичної фіксації перевищення швидкості. А що не так з камерами автоконтролю? Та все з ними гаразд. Може мета цієї «спецоперації» патрульних - виправдати закупівлю під час війни додаткової партії TruCAM? Вартість перших камер в Україні складала 7000 доларів. Нині можливо трохи дешевше. Якщо додати до цього вартість авто поліцейського патруля й зарплатню екіпажу, а потім помножити на чисельність таких постів – вийдуть грубі гроші з бюджету. Раніше кількість замірів швидкості на TruCAM мала відповідати кількості складених протоколів. Автоматика не дозволяла «хімічити». Як із запобіганнями зловживань після провальної поліцейської реформи – нам не доповідають. Але здавна відомо, що головним інструментом боротьби з хабарництвом на дорогах є дистанціювання інспектора й учасника дорожнього руху. Чим більше автоматизації – тим менше можливостей для збирання хабарів. Поліція лише лаконічно повідомляє: «Патрульні використовуватимуть прилади TruCAM поряд з камерами автоматичної фіксації. Це збільшуватиме ефективність контролю за швидкістю руху.» Не треба зупинятися! Пропоную закупити ще більше TruCAM та іншого знаряддя, аби в місцях, де працюють автоматичні камери, працювали ще два-три екіпажі з TruCAM. Слід врахувати людський фактор: раптом один екіпаж не встигне зафіксувати порушення – тоді його продублює другий. Й, щодо зменшення аварійності завдяки контролю швидкості: як стверджують поінформовані персони, оті самі камери автоматичного контролю зазвичай встановлюють не там, де найбільша аварійність, а там, де найпростіше забезпечити під’єднання камери до інфрастуруктури. Й для розуміння масштабів поліцейського неподобства податкоплатники мають знати: наразі на дорогах України працює 160 приладів TruCAM, а вимірювання здійснюється на 295 ділянках автомобільних доріг. Із таким масштабом нам завжди не вистачатиме грошей на дрони й снаряди, а поліцейським – часу на виклики громадян…
также читайте[17.10.2024] [14.10.2024] [08.10.2024] [07.10.2024] [04.10.2024] [11.09.2024] |
по темеУкраина партизанская15. 11. 2024 | 11:45 , Бенджамин Кук Про Подоляка с Банковой и бабку с 16 этажа30. 10. 2024 | 18:50 , Олег Ельцов. ТЕМА ГШ ЗСУ участвует в краш-тесте25. 10. 2024 | 13:39 , Том Купер Байбутян освободился от призыва24. 10. 2024 | 12:14 , Олег Ельцов. ТЕМА
19 ноября 2024
17 ноября 2024 фототема (архивное фото) |
|||
новости | архив | фототема | редакция | RSS © 2005 - 2007 «ТЕМА» |