ТЕМА

Нудистський пляж в музеї Пирогів

10 августа 2016 | 09:55 , Вадим Логвінов

распечатать        комментарии [0]       добавить в

Міністра культури України Євгена Нищука варто негайно привести до тями. І повернути з прекрасної віртуальної реальності до неприємної чорнової роботи. Досить піаритися – час розгрібати музейні завали Кириленка! В Національному музеї народної архітектури і побуту України в Пирогові ситуація аварійна! Продаж квитків до державного закладу передали сумнівній приватній фірмі. Попу-директору то байдуже. Видно думає лише про релігію, духовність, гроші і секс. Як ынакше пояснити чергову грандіозну аферу з побудовою в експозиційній зоні, серед вітряків і столітніх хатинок гумового “авкапарку”, довкола якого бігають майже голі хлопчики і дівчатка у “космічному” стані. Чудове місце для молодіжного нудистського пляжу!


 

Вже кілька років штормить неозорий простір українського Міністерства культури. Якщо говорити про здобутки української культури останніх років, то вони відбулися не завдяки, а всупереч Мінкульту. Як же так? Індіанці – окремо, вожді – окремо? І проблеми індіанців вождів не обходять?! У чому причина неефективності установи?

За часи незалежної української історії змінилось багато Міністрів культури. Були як творчі особистості, такі, як Оксана Білозір і Богдан Ступка, так і досвідчені чиновники-буквоїди. Але жодного разу українське міністерство культури не посіло належного місця в авангарді кільватерної колони управлінських структур країни. Натомість воно продовжило традиції Мінкульту УРСР по розпилу залишкового фінансування незрозумілої владі субстанції, яку за інерцією називали «культура».

Біда всієї виконавчої влади, не лише Міністерства культури – повна і суцільна безвідповідальність за всі їхні дії та бездіяльність. Адже провина за наші поразки в Криму і на Донбасі лежать не тільки на військових, що занедбали армію могутньої країни. А де були наші культур-менеджери, коли українська частка культурного простору скочувалась на маргінес, а її місце спокійно опановувала бездарна «попса»?!

2016-07-23 14.23.27Крім натуралізованої агентури, у нас ніколи не бракувало «услужлівих ідіотов». Незважаючи на те, що вал зйомок російських, а часто відверто антиукраїнських фільмів та серіалів з наших майданчиків в основному сплив, українські медіа продовжують традицію зйомок продукту, який «українським» назвати язик не повернеться. Фігуранти «чорних списків», нашвидкуруч склепаних «папєрєднім» В’ячеславом Кириленком, потихеньку, з благословення того ж В’ячеслава Анатолійовича, знімається вряди-годи на українських майданчиках. А нас пробують нагодувати «попсянкою», тільки вже у вишиваній сорочці.

Те, що криза тієї галузі, що знаходиться під управлінням Мінкульту неминуча, розуміли всі. Останні події в країні прискорили її. В таких ситуаціях потрібен кризовий менеджер. Але хто назве В. Кириленка «кризовим менеджером», нехай піде на вичитку до сильного священика. Це керівник, який відповідальний (чи безвідповідальний) за хаос, що панує зараз зокрема, в музейній галузі. Призначення ставлеників Кириленка на ключові посади директорів відбулися так само похапцем і не прозоро, як і самого міністра. Генеральними директорами таких надскладних об’єктів, як Історичний музей та Музей народної архітектури у Пирогові призначено людей, які рекордно швидкими темпами нищать те, що створювалось десятиліттями. Нелегкий спадок дістався новому складу Мінкульту!

2016-07-23 14.23.37Спостерігаючи за їхніми діями, я вловив знайому закономірність. Сосновські,  бойки та їм подібні – це – «зелені чоловічки». Вони, користуючись бездіяльністю виконавчої влади, захоплюють об’єкти, яким випало нещастя потрапити їм у підпорядкування. При цьому робиться імітація якогось дотримання законності при повному її ігноруванні. Сосновська пачками звільняє людей, які складають основу, золотий фонд Історичного музею. Її новації прогнозовано ведуть до того, що славетний музей перетворюється на «попсову галерею» (вибачте за слово галерея). Дивні штатні розписи, завдяки яким стало можливим розправитись з колективом та повністю змінити обличчя музеїв, візували чиновники Мінкульту. Більш детально про садистські втіхи пані директорки – у статті«Рейдерське захоплення фондових колекцій Національного історичного музею України». Чи хтось відповість за це? – питання риторичне…

2016-07-23 14.21.17У Пирогові в цей час все значно «веселіше». Отцю Юрію Бойку з його «зеленими людцями» крім всього іншого, очевидно, стоїть задача заробити на «общак». Хто поставив цю задачу, можемо легко здогадатись. Гучні фестивалі під патронатом «самого» віце-прем’єра, з яких ледве чотири відсотка йдуть у бюджет, продаж вхідних квитків за «лівими» схемами – це – лише надводна частина айсберга. Позаминулими вихідними «зелені чоловічки» стали «іхтіандрами». Національний музей перетворився чи то на гідро-, чи то на аквапарк. На численних фото – серед похнюплених вітряків надувні гірки, люди в плавках та торговельні точки. Добре, що генеральний директор ніколи не читав текст закону «Про музеї та музейну справу». Інакше б він побачив, що практично всі пункти цього закону він порушив. Але він ще не читав і «Про квиткове господарство». Таке враження, що взагалі нічого не читав. Заступник з науки також, напевно, давно тримав в руках книгу. Інакше він би згадав, що існують жорсткі вимоги до експозиційних зон (якщо такі існують в Музеї з 50-річною історією). Шкода, що Ігор Михайлович Паньків натомість збирає гроші за несанкціоновані зйомки та допомагає у проведенні «фестивалів», які нічого спільного з етнографією не мають. Нічого особистого – просто – гроші…Пробачимо йому цю маленьку пристрасть. У нього є набагато серйозніші недоліки, як у наукового керівника установи.

2016-07-23 14.22.38А в цей час музей стрімко деградує та втрачає право на частку «Національний». Значна частина колективу просто не ходить на роботу. Тих, хто здатен був щось робити, звільняють. Таке враження, що Музей, як Крим, готують до здачі. Або до дерибану. «Зелені чоловічки»! Нещодавно трактором скосили дубок засновника музею Тронька. Символічно!..

815232999А що наше «делікатне» міністерство? «Мовчить, бо благоденствує…». Чиновники, відповідальні за галузь, самоусунулись. Пан Рожко, як завжди, розводить рученята та готується до фестивалю у Тустані. Можливо, в зв’язку з останніми тенденціями у Пирогові, змушені будуть відкривати ще і відділ гідропарків. Хай тоді вже зразу підпорядкують його управлінню цирками. Блазнів набирати не потрібно – своїх досить. У відповідь на відчайдушні звернення по допомогу  плодяться чергові комісії. Якщо хто не знає алгоритм роботи комісій – можу ознайомити. Зазвичай в кінці роботи комісії її членам або голові робляться подарунки. І тоді – кількість та сума порушень значно зменшується. Якщо цього не відбувається – йдуть приписи, відписки і т. д. Жуйка, одним словом. А тим часом «зелені людці» роблять свою справу. Колективи заміняють на слухняних нефахівців, колекції готують до входження в сферу «сірих» колекціонерів… Міністерство ризикує одного разу з’ясувати, що воно залишилось саме, без установ. Крим пам’ятаєте?! І кому тоді потрібна буде така кількість чиновників?

200436552Шановні колеги, без реформування не обійдеться. А імітація реформ  тільки погіршить ситуацію. Зробіть щось конкретне. Почніть з музеїв.

Музеї України

 



Комментировать статью
Автор*:
Текст*:
Доступно для ввода 800 символов
Проверка*:
 

также читайте

Загрузка...

по теме

Ричард Пайпс в 1992 году: Россия не сможет построить демократию, власть возьмёт КГБ

20. 06. 2018 | 08:52

Уже в марте 1992 года американский историк и советолог Ричард Пайпс заявил, что демократия в России не удалась и страну ждёт реванш номенклатуры и КГБ, которая дожидается своего "правителя-спасителя". Лишь эти две страты за время СССР приобрели административные навыки, тогда как остальное население атомизировано и не способно к самоорганизации. Интеллигенция же не смогла совершить переход от индивидуального инакомыслия к коллективному лидерству. Пайпс тогда предсказал и "колониальную реконкисту" России в отношении Украины и Казахстана. Новый строй России Пайпс назвал "ДУВАН" - турецкий термин дележа военной добычи. Американский советолог Ричард Пайпс – один из лучших в Америке знатоков истории России/СССР. Он неоднократно бывал в СССР, начиная с 1950-х годов, проводя много времени в государственных архивах и общаясь со своими коллегами, советскими историками. Уже тогда он составил довольно чёткое представление о природе российской власти (не зависящей от строя, т.е. вечной и неизменной) и в дальнейшем принципиально придерживался его. Ричард Пайпс считается одним из самых ярых "ястребов" в американском истеблишменте. Он был одним из тех людей, что убедили президента США Рональда Рейгана (Пайпс возглавлял при нём департамент Восточной Европы в Совете национальной безопасности, а с середины 1970-х он ещё и консультировал ЦРУ) предпринять в отношении СССР самые жёсткие меры. Пайпс, как знаток истории России (он доктор исторических наук, профессор Гарварда), уверял, что Советский Союз на самом деле очень слаб, а вся его сила заключается только в пропаганде и шантаже. Рекомендации Пайпса оказались верными: не прошло и 5-6 лет, как СССР рухнул под тяжестью внутренних и внешних проблем, спровоцированными, в том числе, и напором США (от поддержки моджахедов в Афганистане до обрушения цен на нефть). В марте 1992 года Ричард Пайпс в русском эмигрантском журнале "Страна и мир" (№3, 1992) публикует статью "Шанс России". Статья была написана вообще в феврале 1992-го, спустя пару месяцев после развала СССР и прихода к власти в ельцинской России правительства "реформаторов". Однако уже в это время Пайпс подвергает сомнению возможность перехода России к демократии. Мы в сокращении публикуем эту статью.

фототема (архивное фото)

   
новости   |   архив   |   фототема   |   редакция   |   RSS

© 2005 - 2007 «ТЕМА»
Перепечатка материалов в полном и сокращенном виде - только с письменного разрешения.
Для интернет-изданий - без ограничений при обязательном условии: указание имени и адреса нашего ресурса (гиперссылка).

Код нашей кнопки:

  Rambler's Top100