ТЕМА

Які проблеми міста можна вирішити за допомогою скарг та звернень

25 декабря 2014 | 12:09

Киянин Вадим Сташук влаштував експеримент — протягом місяця він щодня фіксував одну з проблем міського благоустрою, фотографував її та надсилав відповідне звернення до «Контактного центру міста Києва». DreamKyiv Вадим розповів, що з цього вийшло


«У мого експерименту було одразу кілька цілей — перевірити, як працюють міські служби і чи є у звичайного киянина можливість вплинути на їх роботу; дізнатися, скільки треба витратити зусиль, щоб вирішити одну міську проблему; і головне — мотивувати городян писати звернення до влади і таким чином покращувати місто.

За один місяць я відправив заяви по 102 проблемах. По деяких з них довелося надсилати одразу кілька листів. На все про все пішло 12 годин, тобто приблизно по 7 хвилин на проблему.

Зараз із сотні проблем вирішено чверть. Комунальники зробили, зокрема, наступне:

Демонтували кіоск та металеву будку для торгівлі кавунами;
Прибрали кілька рекламних стійок, що заважали проходити тротуаром;
Почистили від незаконної реклами кілька стовпів та парканів;
Полагодили два дорожні знаки, які впали;
Прибрали одну зайву інформаційну табличку про ремонт дороги;
Демонтували у дворі незаконні дорожні блокіратори;
Пообіцяли понизити бордюри на кількох пішохідних переходах — внесли ці об’єкти у відповідний перелік, щоб отримати кошти на виконання робіт.

Але чверть — це не остаточний результат. Міським службам зазвичай потрібен час, щоб виконати заплановане. Тож до середини січня я продовжу контролювати реакцію на мої звернення.

Найбільша перепона, з якою я стикнувся, — це відписки. Мені відповідали на всі звернення, але часто ці відповіді були незмістовними. Одна з типових відписок: «Балансоутримувачу вищезазначеної території надано припис із вимогою усунути виявлені порушення». Але опускати руки у таких ситуаціях не варто. На подібні листи треба відповідати новими листами. У них просити уточнити, який саме припис було надано та який термін було вказано у цьому приписі для усунення проблеми. Це працює.

Поки результатом «Марафону» я задоволений. Мені писали мешканці навіть інших міст, питали порад, тож мені вдалося надихнути. Дивно, але дуже багато людей навіть не підозрювали, що мають такі прості інструменти впливу на владу».

DreamKyiv



комментарии [3]

28.12.2014 04:11     666 я на 1551 постоянный клиент. благоустрий вообще не реагирует. ларьки как стояли так и стоят. имеется ввиду те у которых нет разрешений. потому что через кмда покупают разрешения. остальные вопрос со скрипом но решают. писать надо каждые 2 недели. так что у кого нет выхода рекомендую писать через 1551.gov.ua
26.12.2014 10:10     сорі! виправлено!
25.12.2014 12:36     А що з цього вийшло? А де розповідь?
Комментировать статью
Автор*:
Текст*:
Доступно для ввода 800 символов
Проверка*:
 

также читайте

по теме

фототема (архивное фото)

© фото: Олег Ельцов

Милиция как всегда прибыла вовремя

   
новости   |   архив   |   фототема   |   редакция   |   RSS

© 2005 - 2007 «ТЕМА»
Перепечатка материалов в полном и сокращенном виде - только с письменного разрешения.
Для интернет-изданий - без ограничений при обязательном условии: указание имени и адреса нашего ресурса (гиперссылка).

Код нашей кнопки: