ТЕМА

"Укроборонпром" анонсував запуск першого серійного виробництва боєприпасів ВОГ-17В.

02 ноября 2021 | 13:52

Як повідомляє пресслужба Державного концерну "Укрборонпром", розробка цього боєприпасу належить ТОВ "Спеціальне конструкторське бюро «Вектор-В»".


Зазначається, що гранати для автоматичного та підствольного гранатометів спеціалісти бюро розробляли протягом двох років.

У компанії зазначили, що передані для серійного виробництва постріли ВОГ-17В дозволять вирішити нагальну потребу української армії у боєприпасах для автоматичних гранатометів, яка наразі забезпечується за рахунок імпорту.

"Укроборонпром" додав, що компанія "СКБ "Вектор-В" пройшла повний цикл державних випробувань ВОГ-17В. При цьому саму розробку та весь цикл держвипробувань боєприпасу товариство провело за власні кошти без залучення державного фінансування, однак з використанням науково-виробничого потенціалу ДП "Шосткинський завод "Імпульс".

"Таким чином Україна стає однією з 12 країн світу, які мають замкнутий цикл виробництва боєприпасів для ведення ближнього бою, а також це знаменує початок відновлення боєприпасної галузі України", - йдеться в повідомленні.

"Спеціальне конструкторське бюро "ВЕКТОР-В", яке було створено у 2018 році, є розробником та виробником боєприпасів калібром 30 мм та 40 мм для підствольних та автоматичних гранатометів. Зокрема, окрім боєприпасів пострадянських калібрів СКБ розробило та виготовляє гранати стандартів НАТО V40х46, V40х53.



Комментировать статью
Автор*:
Текст*:
Доступно для ввода 800 символов
Проверка*:
 

также читайте

по теме

фототема (архивное фото)

© фото: .

На снимке второй гидроагрегат Саяно-Шушенской ГЭС, с которого всё и началось. Новенькие леса из досок на останках механизмов сделаны для удобства следственной бригады, которая работает на месте. Пока не закончена эта работа, ни о каком дальнейшем продвижении по восстановлению работы Станции не может быть и речи. Разные люди называют разные сроки ввода в действие первых трех агрегатов, которые пострадали меньше остальных. Вся Саяно-Шушенская заработает в прежнем режиме лет через пять, не раньше. Только находясь здесь, понимаешь какую колоссальную работу предстоит сделать. Кажется, легче построить новую станцию, чем разобрать это гигантское количество искореженного металла и восстановить машинный зал.

   
новости   |   архив   |   фототема   |   редакция   |   RSS

© 2005 - 2007 «ТЕМА»
Перепечатка материалов в полном и сокращенном виде - только с письменного разрешения.
Для интернет-изданий - без ограничений при обязательном условии: указание имени и адреса нашего ресурса (гиперссылка).

Код нашей кнопки: