ТЕМА

Кількість домашніх інтернет-користувачів стрімко зростає

23 марта 2011 | 09:39

Протягом 2010 року кількість українців, які мають підключення до Інтернету вдома, зросла майже на 45%; доступність домашнього Інтернету зростала у містах з населенням 50-100 тис., а соціальні мережі витісняють електронну пошту про це свідчать дані регулярного дослідження ринку телекомунікаційних послуг, яке здійснює GfK Ukraine.


Ринок доступу до Інтернету зберігає високі темпи зростання

Впродовж року з четвертого кварталу 2009 року по четвертий квартал 2010 року кількість українців, які мають доступ до  Інтернету вдома, збільшилась на 45%. В кінці минулого року лише 18%  українців були підключені до Інтернету вдома. Протягом року їхня частка збільшилась до 26%.  Найбільші темпи зростання було зафіксовано в Північному регіоні та у містах з населенням 51/100 тис. мешканців, де вони  склали 100% та 129% відповідно.  Проте ще й досі залишається істотна різниця у наявності домашнього Інтернету між мешканцями сіл та невеликих містечок, і жителями мегаполісів. Так в останньому кварталі 2010 року лише 12% жителів сіл мали можливість користуватись Інтернетом вдома, 25% мешканців міст з населенням до 50 тис. жителів та, для порівняння, у містах України з населенням понад 500 тис. осіб цей показник досяг 38%.

Дім стає основним місцем доступу до Інтернету

Протягом минулого року посилилась тенденція до збільшення частки тих, хто вважає дім основним місцем доступу до Інтернету. В кінці 2009 року 66% Інтернет/користувачів назвали домашнє підключення основним місцем доступу до мережі. За цей час їх частка зросла на 11 п.п. і сягнула 77% в четвертому кварталі 2010 року.  Впродовж останніх років спостерігається тенденція до збільшення уваги Інтернет/провайдерів та операторів мобільного зв’язку до підключення нових домашніх Інтернет/абонентів у середніх та малих містах. Як наслідок, в 2010 році найшвидше частка тих, хто вважає Інтернет вдома основним місцем доступу, зростала у містах з населенням 51/100 тис. жителів. Так якщо в кінці 2009 року лише 45% користувачів Інтернету у цих містах називали дім основним місцем доступу до Мережі, то за рік цей показник збільшився в 1,8 рази і сягнув 81%.

Спілкування в Інтернеті переходить в соціальні мережі

В 2010 році вперше за весь час досліджень спостерігається тенденція до зниження популярності класичної електронної пошти. В кінці 2009 року 52% українських Інтернет/користувачів регулярно користувались електронними повідомленнями, проте вже за рік їхня  частка скоротилась до 48%.  Утім, майже на аналогічні показники зросла популярність соціальних мереж. Так, якщо в кінці 2009 року лише 31% користувачів Інтернету регулярно заходили до сторінок соціальних мереж, то в четвертому кварталі 2010 року їхня частка зросла до 38%.  Особливо ці тенденції помітні у молоді у віці 16/19 років – 57% серед Інтернет/користувачів цього віку сказали, що користуються соціальними мережами. Для порівняння: сервіси електронної пошти назвали лише 48% респондентів у цій віковій групі.

«Наразі мова не йде про зниження абсолютної кількості користувачів класичних сервісів електронної пошти. Скоріше, йдеться про меншу популярність цього засобу комунікації серед тих, хто почав користуватись Інтернетом відносно недавно – протягом 1/2 років. Проте в довгостроковій перспективі найбільш ймовірно, що звичайна електронна пошта стане переважно засобом для бізнес/комунікації, тоді як особисте листування перейде в найпопулярніші соціальні мережі», – коментує  Андрій Радевич, дослідник телекомунікаційного сектору компанії GfK Ukraine.



Комментировать статью
Автор*:
Текст*:
Доступно для ввода 800 символов
Проверка*:
 

также читайте

по теме

фототема (архивное фото)

Купить листогиб фирмы TAPCO у официального дилера.
   
новости   |   архив   |   фототема   |   редакция   |   RSS

© 2005 - 2007 «ТЕМА»
Перепечатка материалов в полном и сокращенном виде - только с письменного разрешения.
Для интернет-изданий - без ограничений при обязательном условии: указание имени и адреса нашего ресурса (гиперссылка).

Код нашей кнопки: