ТЕМА

Телеканали піаритимуть Ющенка на шару

22 июня 2007 | 14:28

Віктор Бондар: Соціальна реклама дієвий механізм налагодження комунікацій між Президентом та громадянами


«Секретаріатом Президента України підготовлено інформаційний ролик, в якому Глава держави дав оцінку останнім подіям у країні», – так заступник Глави Секретаріату Віктор Бондар прокоментував появу сюжету, який з 21 червня 2007 року демонструється в ефірі кількох загальнонаціональних телеканалів. За його словами, ролик виготовлено на правах соціальної реклами і він відповідає всім вимогам законодавства щодо подібної інформаційної продукції. В. Бондар повідомив, що Секретаріат Президента отримав відповідне роз’яснення від Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення, де було проведено відповідну експертизу.
Державне управління справами надіслало листа на адресу кількох телеканалів, які погодилися безкоштовно розмістити ролик у своєму ефірі.
Віктор Бондар зауважив, що практика інформування громадян про важливі суспільно-політичні ініціативи влади шляхом розміщення інформаційних роликів є поширеною у світі. «Це дієвий механізм налагодження комунікацій між керівництвом держави та громадянами, який дозволяє людям краще розуміти державну політику, а владі – прагнення народу», – наголосив він.

Прес-служба президента

Комментировать статью
Автор*:
Текст*:
Доступно для ввода 800 символов
Проверка*:
 

также читайте

по теме

фототема (архивное фото)

   
новости   |   архив   |   фототема   |   редакция   |   RSS

© 2005 - 2007 «ТЕМА»
Перепечатка материалов в полном и сокращенном виде - только с письменного разрешения.
Для интернет-изданий - без ограничений при обязательном условии: указание имени и адреса нашего ресурса (гиперссылка).

Код нашей кнопки: