ТЕМА

Майбутнє країни - в руках дебілів

21 сентября 2009 | 11:26

70% випускників українських шкіл не знають теореми Піфагора.


Український центр оцінювання якості освіти на своєму сайті оприлюднив «Офіційний звіт про результати зовнішнього оцінювання знань випускників загальноосвітніх навчальних закладів України 2009 р.». Цей документ уперше став доступним для широкої громадськості, що є черговим підтвердженням проголошеної Українським центром оцінювання якості освіти лінії на відкритість та прозорість системи зовнішнього оцінювання.
У звіті наведено багато інформації, яка дає можливість неупередженим поглядом оцінити стан ситуації в сфері загальної середньої освіти, назвати загальноосвітні навчальні заклади, випускники яких показали найкращі і найгірші результати після участі в зовнішньому оцінюванні.
Зокрема, привертають увагу результати зовнішнього оцінювання з математики. Психометричний аналіз свідчить, що тест із математики був нескладним. Однак учасники зовнішнього оцінювання показали незадовільні знання. Так, лише 25% учасників виконали завдання з найпростішим тригонометричним рівнянням, 16% – змогли знайти об’єм кулі, 9% – розв’язали завдання на застосування властивостей функції, 8,6% – практичну задачу на обчислення витрат фарби для фарбування кімнати, що має форму прямого паралелепіпеда. Більше 70% учасників зовнішнього оцінювання не вміють на практиці застосовувати теореми косинусів, Фалеса та Піфагора.
Не кращими є знання з історії України. Лише 41% учасників зовнішнього оцінювання визначили чинники, що зумовили виникнення українського козацтва у XV–XVI століттях. Вірно назвати подію, з якої розпочалося визволення України від нацистської окупації, змогли 29% тих, хто складав тести з історії України. Лише 46% учасників тестування знають про державотворчі процеси в Україні початку 90-х років XX століття. Усього 38% майбутніх студентів змогли правильно вказати дати прийняття Конституції незалежної України, схвалення Декларації про державний суверенітет, Акту проголошення незалежності України.
Аналіз матеріалів, наведених у звіті, свідчить про те, що далеко не всі загальноосвітні навчальні заклади підтверджують наданий їм статус ліцеїв, гімназій, спеціалізованих закладів. Так, в одній із шкіл м. Києва, яка спеціалізується на вивченні французької мови, її для складання тестів вибрали лише 7 осіб. Але жоден із них не показав результат вищий від 172 балів. Аналогічною є ситуація в одній із столичних шкіл із поглибленим вивченням української мови та літератури. Лише одна особа із 25 випускників цього закладу отримала результат в межах 173–183 балів. Жоден не набрав 200 балів.
Звіт про проведення зовнішнього оцінювання направлений вищому керівництву держави, усіх регіонів України, в науково-дослідні інституції, бібліотеки, вищі навчальні заклади, органи управління освітою.
Прес-служба Українського центру оцінювання якості освіти


Комментировать статью
Автор*:
Текст*:
Доступно для ввода 800 символов
Проверка*:
 

также читайте

по теме

фототема (архивное фото)

© фото: .

Edmondo Senatore

   
новости   |   архив   |   фототема   |   редакция   |   RSS

© 2005 - 2007 «ТЕМА»
Перепечатка материалов в полном и сокращенном виде - только с письменного разрешения.
Для интернет-изданий - без ограничений при обязательном условии: указание имени и адреса нашего ресурса (гиперссылка).

Код нашей кнопки: