ТЕМА

Зовнішньої реклами в Києві повинно бути менше, - Кличко

26 апреля 2016 | 09:06

Мер Києва Віталій Кличко підписав розпорядження про призначення свого заступника Олексія Рєзнікова відповідальним за організацію і проведення реформи в сфері зовнішньої реклами столиці.


Про це мер столиці поінформував на засіданні Антикорупційної ради при міському голові, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

"Вже багато часу ми говоримо про питання реклами, проте до цих пір, давайте будемо відверті, системних змін у цій сфері не відбулося", - сказав Кличко.

У зв'язку з цим він зазначив, що розпорядження про новий розподіл повноважень, згідно з яким курирувати зміни в сфері зовнішньої реклами Києва буде Резніков, уже підписано.

Як поінформував Кличко, заступник міського голови вже отримав завдання зробити місто більш комфортним, прибравши зайву рекламу, створивши чіткі, прозорі, зрозумілі правила для рекламного бізнесу.

"Сподіваюся, результати роботи ми зможемо побачити вже найближчим часом", - додав мер Києва.
Кличко також уточнив, що перед Резнікова стоїть завдання "побудувати таку систему надання дозволів і контролю, в якій не буде місця корупції".



Комментировать статью
Автор*:
Текст*:
Доступно для ввода 800 символов
Проверка*:
 

также читайте

по теме

фототема (архивное фото)

© фото: Олег Ельцов

Вот и старость нагрянула

   
новости   |   архив   |   фототема   |   редакция   |   RSS

© 2005 - 2007 «ТЕМА»
Перепечатка материалов в полном и сокращенном виде - только с письменного разрешения.
Для интернет-изданий - без ограничений при обязательном условии: указание имени и адреса нашего ресурса (гиперссылка).

Код нашей кнопки: