ТЕМА

Незаконний автошопінг по-українськи

04 января 2012 | 07:10 , Наталка Стецько

як ввезти до України авто, не сплативши за нього податків і митного збору.


 

Останнім часом, їдучи львівськими дорогами, втрачаєш відчуття реальності: ніби ті самі знайомі ями, невиховані водії… Але у щільних українських «корках» звідусіль тебе оточують автомобілі з… іноземними номерами. Це свідчить аж ніяк не про наближення міста Лева до Європи. Просто львів’яни масово купують машини в сусідній Польщі та вільно пересуваються ними рідними вулицями. «Інформатор» розслідував, як діють напівлегальні схеми та чому держава не може дати ради з хитрими водіями.

«Усі прокурори так їздять!»

Замість рідних «ВС» чи «АН» на цих автівках яскріють іноземні літери, а от за кермом – тутешні українські водії. Дивина, та й годі. Чому наші співвітчизники надають перевагу іноземним транспортним засобам, пояснювати не варто: за кордоном вони дешеві як борщ. Для того ж, аби ввезти машину до України з метою вільного користування нею, її слід розмитнити. А це означає сплатити ввізне мито, яке сьогодні становить 10% від сумарної митної вартості автомобіля, акцизний збір, котрий залежить від типу, віку авто, об’єму двигуна, а також ПДВ (20% від суми митної вартості, ввізного мита й акцизного податку). От і набігає кругленька сума.

Водночас збори та податки в різних країнах суттєво відрізняються від українських. Приміром, вартість митного оформлення автомобілів для фізичних осіб, наприклад, у Казахстані у кілька разів нижча, ніж у нашій країні. До 2 липня так було і в Білорусі. Однак значна різниця в оподаткуванні країн Митного союзу (члени союзу – Росія, Білорусь і Казахстан) не припала до вподоби нашому північному сусідові. Тож країни досягли домовленості ввести єдині мита. Тепер же для деяких автомобілів розмитнення у Білорусі сягає близько 50% митної вартості покупки. А от у сусідній Польщі й інших країнах Євросоюзу придбати транспортний засіб можна значно дешевше.

Невідомо, чи користуються білоруські автолюбителі нелегальними схемами, а от у нашій країні, на щастя для тутешніх розумників, процедуру розмитнення можна заввиграшки обійти. Закон законом, але меткі українці лазівку знайдуть завжди! Напівлегальних способів отримати комфортний автомобіль задешево є чимало. «Інформатор» дізнався кілька найімовірніших шляхів обвести навколо пальця митницю та даівців.

Перш за все ми поспілкувалися з людьми, які мешкають поблизу кордону та митниці. Саме вони, як завше, в курсі усіх подій у цій святая святих різноманітних махінацій. На диво, безпосередні сусіди поляків виявилися людьми говіркими, про схеми перевезення автомобілів розповідали без страху і жодних упереджень. Андрій Мариняк часто спілкується з водіями і працівниками дорожніх служб. Чоловік оповідає: з перетином кордону іноземними авто не все так чисто, як запевняють стражі закону! «Якщо машина твоя і ти маєш документ, який це підтверджує, то на кордоні потрібно вности її у транзитну декларацію. Вона дає право протягом певного часу їздити в нашій державів тим авто з польськими номерами. Раз на два місяці обов’язково треба виїхати тією машиною до Польщі і знову повернутися. Мені казали «менти», що можна просто в Польщі оформити «дарчу» – і ганяти тут безперешкодно. Максимальний термін – два роки. Кажуть, усі прокурори так їздять. Щодо закону, то це нібито не зовсім правильно. Але на ділі їздити можна. А чого боятися? Усі так роблять!»

Пан Павло ж запевняє, що гарантією спокійного пересування Україною на авто з іноземними номерами є перебування на такому собі консульському обліку. «Аби стати на такий облік, ви повинні перебувати на території Польщі щонайменше три місяці, зазвичай до року. Для цього треба подати такі документи: умови про працю, закордонний паспорт, фотографію, «часове замельдованє» (або карта побиту) та заповнити дві анкети».

Отак має бути за законом. Та от біда, насправді українські водії перебування на консульському обліку купують і без проблем гасають вітчизняними просторами. Отож, найнадійніший спосіб – консульский облік.

Домовився з поляком – і справу вирішено!

Іще один поширений спосіб придбати дешево автомобіль – попросити поляка, аби той купив його на своє імя. Українець же лише оформляє «дарчу» або ж стає співвласником. Ось і все! Саме так найчастіше роблять ті, хто продає нерозмитнені авто в Україні.

Але й тут є свої нюанси. Навіть якщо авто належить іноземцеві, він має право пересуватися ним Україною лише впродовж 60 днів без реєстрації та рік – із реєстрацією. Утім цих правил ніхто не дотримується. Також цікавить інше: чи справді документ про консульский облік дає гарантію вільного пересування автомобілем із закордонними номерами? Виявляється, аж ніяк! 

За інформацією Київської регіональної митниці, закон чітко й зрозуміло каже: їздити такими автівками українцям зась. «Тимчасовий в’їзд (транзит) транспортного засобу на територію України дозволено лише на термін до десяти днів за умови усного декларування про виїзд із території України на вказаний термін і без сплати будь-яких митних зборів та податків.

Термін десять днів – максимальний для транзиту транспортного засобу в нашій державі для всіх (зокрема і для громадян України, які проживають за її межами та перебувають на тимчасовому консульському обліку в іншій державі)». То як же так? Невже всі ці львівські водії їздять іноземними машинами лише десять днів? Пересічні львівські даівці ситуацією з нерозмитненими транспортними засобами зовсім незадоволені.

«Люди їдуть у Польщу, просять поляків, аби ті вписали їх у свій техпаспорт, і їздять із польськими номерами. Переважно українців вписують у техпаспорт як співвласників. Згідно із законом, такі автомобілі мають право перебувати тут не більш як два місяці протягом року. Та власники їздять Україною скільки заманеться.

Позиція ДАІ щодо цього питання неодностайна. До прикладу, у Тернопільській області машини з іноземними номерами, за кермом яких перебувають українці, відразу відправляють на штрафмайданчик. Там автоінспекція діє трохи строгіше. У нас же за руку таких водіїв не ловлять. За законом, даівці повинні ставити такі ТЗ на тимчасовий облік, якщо їхнім власником є резидент України», – розповідає даівець пан Юрій, який зі зрозумілих причин не побажав назвати свого прізвища.

Інший даівець, пан Олександр, пояснює: «Є поняття резидентів і нерезидентів. Резидент – це особа, яка постійно проживає на митній території, нерезидент – особа, котра постійно проживає на території іншої країни. Іноземець (нерезидент) має право їздити таким автомобілем територією нашої держави без реєстрації у МРЕВ до двох місяців, із реєстрацією – до року. А от українець-резидент на території нашої країни має право керувати транспортним засобом лише з українськими номерними знаками встановленого зразка.

Пересуватися автомобілем з іноземними номерами він може лише десять днів. Це термін, передбачений законом для розмитнення авто! А те, що зараз відбувається, – це суцільний хаос. Їздити такою машиною означає порушувати закон, і крапка! Громадянин України, безперечно, не має права пересуватися таким автомобілем. Частина 4 статті 121 Адміністративного кодексу України чітко це регламентує».

«Навесні навіть була постанова Верховної Ради України про те, щоби надати дозвіл на тимчасове перебування транспортних засобів особам, які перебувають на митному обліку за кордоном, а саме остарбайтерам. Та навіть цей закон президент ветував», – наголошує даівець Олександр. Чоловік говорить про те, що ситуацію з навалою іноземних автомобілів на прикордонних територіях спричинила прогалина у законодавстві: «У нас недолуге законодавство. Працівник дорожньої служби не має права вимагати у водія наявності закордонного паспорта, в якому вказано термін заїзду. Ось і перевірити, скільки днів минуло після в’їзду і коли саме мало відбутися розмитнення автомобіля, неможливо. Безперечно, потрібно вжити заходів задля покращення законодавства».

17 тисяч або… конфіскація

«Згідно з пунктом 2.2. розділу IV Правил митного контролю та митного оформлення транспортних засобів, які переміщуються через митний кордон України, граничний строк транзиту ТЗ через територію України не повинен перевищувати десяти діб», – повідомили нам на Львівській митниці.

Тобто за законом нашим співвітчизникам таки не вільно шугати Україною нерозмитненими авто. Та на ділі проконтролювати їхні дії не може ніхто. Ми звернулися до Львівської обласної ДАІ з проханням пояснити, чому ж так відбувається. Та Світлана Добровольська чомусь вирішила, що коментувати цю проблему просто не потрібно. «Взагалі це проблема митниці. ДАІ жодного стосунку до цього не має», – зазначила речник відомства.

Та все ж, у будь-якому разі, час перебування в Україні авто з такими номерами обмежений двома місяцями на рік, в іншому випадку слід поставити автомобіль на тимчасовий облік в ДАІ. Дозвіл на це видає митниця, в зоні діяльності якої тимчасово проживає громадянин. Але у цьому випадку власникові машини видають українські номерні знаки і техпаспорт, а закордонні приймають на зберігання.

Так мало б бути, але закон і реальна ситуація суттєво різняться. Насправді українці катаються дешевими автомобілями зовсім безперешкодно. Водії розповідають: «Проблеми при перетині кордону, певна річ, можливі. Але це залежить насамперед від митника. З деякими можна домовитися, інші ж чіпляються до іноземних номерів, хоча таке буває дуже рідко». На Львівській митниці нам повідомили: «У середньому в листопаді цього року за тиждень державний кордон у зоні діяльності нашої митниці перетнули 62 тисячі легкових транспортних засобів (в’їзд/виїзд)». Чимало! Можна лише уявити, скільки з цих ТЗ перетинали кордон лише тому, що це потрібно зробити, аби їздити Україною на дешевій машині. Невже автолюбителі нічого не бояться?

Ми дізналися – покарання для них таки існує. Якщо водій несвоєчасно вивезе авто за межі митної території України, то, згідно зі ст. 348 Митного кодексу України, він повинен сплатити штраф у розмірі від 8500 грн до 17000 гривень. Або ж порушникові навіть загрожуватиме конфіскація авто. Чи часто таке відбувається? Вкрай рідко. Замість того, щоби усувати тіньові схеми, «завдяки» яким держава щороку втрачає мільйони, чи вдосконалювати законодавство, наша влада діє… навпаки! Торік Держслужба туризму і Міністерство внутрішніх справ домовилися між собою про те, що поблажливіше ставитимуться до водіїв автівок з іноземними номерами. Їх без видимих причин працівники ДАІ не зупинятимуть. Шкода, але ситуація з нерозмитненими транспортними засобами свідчить лише про одне: правова держава для українців – далеке і нереальне поняття. Ймовірніше таки зустріти на вулиці динозавра…

"Інформатор"



комментарии [60]

02.07.2016 01:11     я Українець, І я важажаю та суджу справедливо, що всі хто прийняли цей зако, про слату мита за іноземне авто, то це всі злодії та любителі легких грошей, і петро порошенко в першу чергу най більший бандіт, за те що він не скасував це шалене мито, добре що він і вся його влада їздить на іноземних авто. Я молодий хлопець так тяжко працюю закордоном для того щоб купити собі нормальну машину закордоном, та перевести її на україну, то покинеш примусово відати пару тисяч доларів за те що прикордоник скаже мені так можеш їхати. Це не призедент, а сволоч, і влада його бандіти. Таких людей перших треба садити в в'язницю за корупцію.Запам'ятай Пертро порошенко нахаляво нічого не буває І ти є не призидент за це а сволоч.За твоє здирство з бідного народу якому ти і твоя падлюцка влада надає можливості жити нормаль
02.07.2016 00:55     я Пертро Порошенко, Признаюся що я дебіл і злодій, і весь мій парламент теж злодії. Реальні.. Черес те що ми прийняли такий закон про сплату мита за іноземне авто... Я дебіль і повний злодій, і весь мій парламент, це все теж злоді та бандіти.
03.06.2016 12:36     дмитрий я думаю нужно петицию президенту писать чтоб розтамаживать старые машины а не только евро 5.так как сами мы не производим машины такого класа.наши до евро 2 толком недотягивают.говорят что будет забыл как там говорилось.типа авто чуть ли не апокалипсис.но ведь вевропе америке по 2-3машины в семье и ничего.апокалисиса нету.а ведь старье которому уже полный 3.14пец на металолом пойдет.в арматурку.трубы пойдет.
02.10.2015 20:11     степан Ні щоб мито зменшити. Щоб людина заплатила і їздила спокійно. А не думала як викрутитись. Наприклад легковий автомобіль toyota rav4 2005р. я купив в Франції 6500 Євро а щоб розтаможит треба 8000 євро. де справедливість.
18.03.2015 17:49     бывалий Стаття повний бред, заказана даїшниками, або ними й написана. Трудяги, ще у митників хотілиб хліб забрати.
23.02.2015 14:39     Juliy@ нема до чого домахатися і збити касу. Ця стаття повний БРЄТ
23.12.2014 18:16     Юра Якіж вони всетаки гнилі ці журналюги краще про себе думайте які ви курумповані Самі напевно за 100 грн і колонку в газеті будете писати всякі гадості і обливати обманювати народ
26.09.2014 16:31     Роман Друзі її жаба давить що ми їздемо на хороших машинах... Хай усі кого жаба душить чупачупс сосуть, може що і насосуть!!!
29.04.2014 21:26     ПУТИН ПИДАРА* Перед ти як такий словесний понос писати в інтернеті і позорити себе на всю Україну. Почитав би автор антилюдські закони і розібрався в них, але ця ЛОШИЦА любить кататись на маршрутці Богдан і смердіти в час пік як свиння. А в Європі люди їздять з кондючком і печкою Вебасто На RENAULT -BUS який підтримує ЕВРО 4. Я пропоную таких людей відправляти до ПУТІНА ПИДАРАС* він таких любить.
27.04.2014 14:51     роботяга журнашлюшка з обїздної хай задасться питанням чого у нас закони антилюдські.Я ,наприклад, працюю за кордоном на підприємстві,маю місяць відпустки і коли їду машиною змушений або порушувати дибільні закони,або 2 рази виїзжати за кордон. Не за тих переживаєш,Няша
12.04.2014 18:12     ваня хочу купити автомобiль в польше жду коли приймуть закон коли треба буде виежати раз на сто днiв а не п'ять. хто що знае дзвонiть0662622369
17.12.2013 22:39     Олег Мене цікавить чи можу я їздити з тухпаспортом по україні,якщо співвласником є мій батько,а не я???дуже потрібно..підкажіть будь ласка хто знає на 100%
30.11.2013 19:47     Рома І ще нею не перетинали вже більше 7міс.
30.11.2013 19:41     Рома Їжджу на машині з польськими номерами,оформлена не на мене.Що мені може бути якщо зупинятьДАІ.
22.08.2013 17:24     дааааа "Журналистка" купи собі заз 968 !!! та катайся!!!!!!!!!
03.08.2013 20:20     Az@zeL Як на мене хай ДЕПУТАТИ в Киеві пересядуть з МЕРСЕДЕСА ЗА 100000 уо за ВАЗ2107 8 9 чи таврію )))
06.07.2013 08:47     seryj napysano debilom
09.05.2013 19:57     Іван все вірно сказано і про нашу владу і про дороги і про зарплати скажу вам чесно підтримувати те чого немає просто безумство я про автозаз купити з нашими зарплатами заз вїда за 90 тисяч гривень вибачте але це 11 тис доларів та навіть на вторинному ринку взяти добротну загранку просто бог велів.наш так званий брат росія яка багато чого продає нам дорожче ніж в ту саму європу має довгі руки в наші владі а російський автопром насильно сунуть нам як безвихіть якусь. потрібно щось змінити або владу або.. зараз такий час що кожен сам за себе. я скажу одне НАРОД якщо є можливість купляйте загран транспорт а не роійську чи українську розкіш так би мовити для збереження національних інтересів нехай спочатку з криму заберуть своє барахло .тільки ми ЗМУШЕНІ дотримуватись національних інтересів
16.04.2013 15:22     Николай Это просто заказная статья.
этот так называемый журналист не написал самое главное-как мы заехали (за взятку)на 1 год по стамбулке,а они подождали 2 месяца(власть) и теперь говорят что пускали на 10 дней,давайте штраф 8500 грн и выгоняйте авто в течении 1 дня.просто кинули или собирают на новые выборы.я работаю на литовскую фирму и они сейчас подают в международный суд на Украину.
08.04.2013 09:59     Сват блін !!! як так можна бездарно висвітлювати тему!! Зло ховається в іншому..краще писати про корупційні схеми посадовців,...а не про простих людей, які від безвиходності змушені так поступати.. Український автопром - гавно!!!!
02.04.2013 21:35     ігор Питаня до журналіста нащо ви таке пишете?
У нас в країні є набагато більше важливіших проблем наприклад дороги по яких їздити уже не можна, чи про проблему заробітної плати.
Як би у наших людей була така зарплата як у Німечині чи іншій європейській державі ніхто би не їздив з такими номирами.
Взяти наприклад мою зарплату в середньому 1600 грн. в місяць, а в Німечині з такою самою спеціальністю платять більше 2000 євро. І умови набагато там кращі.
Моя країна не залишає мені другого вибору як втікати і шукати кращої долі на чужині бо з таким ставленям влади до простого україньця діла не буде. Напевно потрібно щоб пройшло пару десятиліть щоб наш народ помінявся, це моя думка але я думаю що всьому винен наш менталітет і не важливо яка влада регіони чи свобода голвне щоб змінились люди,
24.02.2013 19:33     Правда Автор, молодець!
Така стаття спонукає народ до роздумів, до висловлювань і можливо до дії!
Не потрібно ніяких революцій і вил, треба засновувати громадські організації і на рівні юридичному доводити свою правоту! ось тут вже 100 однодумців, якщо серед них хоча б один айтішник чи сеошник, то цю веб сторінку (або стровривши сайт) можна розповсюдити інфо по всьому інету! розумієте, боротись не треба! наша задача розмовляти! і навіть в інеті! після цього, можна думки викладати на папері в юридичній формі! ось згадайте, як було в 2009, коли ввели нові штрафи, людей це обурювало, що ці гроші не йдуть на дороги і благоустрій, люди почали спілкуватись і зараз майже кожен знає, що штраф на ВІЗИР - це розвод, немає ніякого законної підстави, теперь кожен може послати мента в сад
Так і тут треб
08.02.2013 12:37     Юра2 Ця людина яка це написаоа і є ДИНОЗАВЕР)) Бо (жигулі, део, і таврії) - ц теж динозаври ) Як казав Річард Хамонд (Top Geare) Як будете бачити цього "жигуля" (Ленін 2107) Тікайте від нього, ТІКАЙТЕ..... Це не машина! А настоящі машини для людей які є продумані, безпечні економні і екологічні це і є іномарки ))) Журналістка сама себе загнала! От я кажу нашій державі не вмієте робити машини, НЕ РОБІТЬ! А ви леді не вмієте писати статті про машини, НЕ ПИШІТЬ!!!!!!!
08.02.2013 11:12     Юра А ще є люди які шось там захищають ті наші закони )))) Та вас же пошили в дурні і ви того не усвідомлюєте! Поїдьте в Європу і побачите як повинні жити ЛЮДИ, на скільки в них дешевші ціни: на продукти, на одяг, на авто (в рази), які там дороги і високі зарплати. А в нас все штучно завищюють і крадуть це є факт 100% І кожен то знає, але мовчить і так ми живемо, кожен за себе...
08.02.2013 11:11     Юра Це не ПРОБЛЕМА! Це Боже помилування над українцями що Поляки дозволяють нам їздити на їхніх машинах. І що за клоун пише такі статті??? Хіба це погано коли просто людина має можливість їздити на якісному дишовому авто і піднімати тим самим свій рівень життя і благоустрій своєї сім\"ї, а не тих ДЕРЖИМОРД які заставляють нас їздити на мусорі за страшні гроші ???
07.02.2013 00:19     яник бидло приганяю машину на словацьких номерах 1 раз в рік виїзд. кого цікавить звоніть
28.01.2013 20:08     ВІдерце з гайочками . Шкода, але ситуація з нерозмитненими транспортними засобами свідчить лише про одне: правова держава для українців далеке і нереальне поняття. Ймовірніше таки зустріти на вулиці динозавра

Шановна Наталка Стецько, якщо ви дійсно так мислите то розкажіть нам будьте такі ласкаві хто вам замовив статтю.
пояснюю людина в нашій державі аж ніяк не може придбати авто за офіційну заробітну плату. тому ви б краще звернули свою увагу та енергію на проблему розкрадання держ бюджету і розслідування корупційних схем по яким завозяться дорожезні авто з-за кордону.

нереальні поняття це ваші статті, а життя вона набагато РЕАЛЬНІШЕ(
соромно пані.....
28.01.2013 19:26     абориген красиво получается растаможка у этой журналисточки, только про первую постановку на учёт забыла в несколько десятков тысяч грн. А 8-12и летняя легковушка в Германии стоит примерно в ВОСЕМЬ РАЗ ДЕШЕВЛЕ чем в неньке.
Терпим дальше...
25.01.2013 00:21     Гр... Цiкаво як будуть вирiшувати питання зi страховою, якщо з вини польської машини станеться ДТП. А по темi - менi якось по барабану, в мене Жигуль, i наразi мiняти його не хочу :)
20.01.2013 18:36     Стецько Гавно вона внатурі якась кончена ..........Хто знає де можна оформити на рік ???
02.01.2013 11:02     МУКОСИК Всім привіт.
«Усі прокурори так їздять!»-брехня. У них бабло їм хватає грошей як на АС та і ВС . А простому люду дуськи.
ц.-ЗА ЦЕ ПОВИННО БУТИ ВСТИДНО НАШИМ КОЗЛАМ В ВЕРХОВНІЙ ЗРАДІ.Я ЗГІДНИЙ. ТОМУ ЩО ТЕРПІТИ ЦІ ЗНУЩАННЯ З НАС - СТАЄ ВСЕ ВАЖЧЕ І ВАЖЧЕ.ТЕРПЕЦЬ ВІН НЕ ВІЧНИЙ.
... журналистка считает, что в самой нищей стране европы с самыми худшими дорогами люди должны платить самую космическую цену за обычное авто!!!-- УЯВИ НАТАЛОЧКО СТЕЦЬКО ЩО ДЕЯКИМ СІМЯМ БУДЕ МАЛО ОДНОГО ЖИТТЯ ЩОБ ДОРОБИТИСЯ ДО АВТО НА УКР РЕГІСТРАЦІЇ.ТОЖ ХТО ПОДАРУЄ ЇМ ІНШЕ ЖИТТЯ ЩОБ ВІДЧУТИ СЕБЕ ЛЮДИНОЮ - ЧИ НЕ ТИ ЧАСОМ? І ВЗАГАЛІ ЧОМУСЬ ЄВРОПА ЗАРОБЛЯЄ В 5 РАЗ БІЛЬШЕ А МАЄ ВСЕ В 10 РАЗ ДЕШЕВШЕ .ЗГІДНИЙ ІЗ УСІМА НА 100 ПРОЦЕНТІВ. ДЯКУЮ.
21.12.2012 16:49     Степан Гнатюк Дійсно це писала скупа,тупа Жирна журналістка яка всюди сує свого носа.
09.12.2012 19:18     зёма Так тож в странах,где думают о людях а у нас думают как бы меньше нас стало.Поэтому заставляют ездить на вёдрах с гайками, и растаможку побольше что-бы не покарману
08.12.2012 02:32     Роман Склалось враження що автор вкрай розчарований такою ситуацією з авто на закордонних номерах. Невже Вас, шановний автор, не обурюють непомірні ціни на розмитнення авто в нашій чудо-країні??? Люди у світі давно їздять на людських машинах, а ми на відрах старих. То чому б не хотіти відчути себе людиною за кермом???? Держава щодня обдурює громадян найрізноманітнішими способами, то чому б нам не користуватись її слабинами в законодавстві? Стаття на чиєсь замовлення написана 100%! Бо всі задоволені крім автора.
06.12.2012 19:25     Braun Сейчас специально позвонил тому товарищу узнать судьбу той Таврии пикап. :)
Продал через пол года. За треть цены. Еще и переоформление оплатил, чтоб избавиться. :)
06.12.2012 19:15     Braun По теме с отечественным производителем...
Два года назад, попросил меня знакомый перегнать ему купленную в Запорожье, в фирменном магазине АвтоЗАЗа, Таврию пикап.
Честно говоря волновался, 600 км все таки :)
Но все обошлось, хотя машина вела себя странно, при трогании с места, почему то постоянно проскальзывало правое колесо. Как будто на нее приходилось больше мощности. Но это мелочи. :) Приехал, оставил у подъезда, на утро смотрю, маленькая лужа масла в районе двигателя. Разбираться я, конечно не стал, передал машину и сказал об замеченном.
Потом мне сказали, какой то сальник потек.
И это машина с конвеера! Отечественная.
Еще одна история, правда 10-ти летней давности. В нашем городе завод закупил 6 Таврий. Своим ходом доехало только ДВЕ!!!
06.12.2012 18:28     Braun Наталка Стецько, а вы на каком авто ездите?
Или на Богданчиках-маршрутках?
01.12.2012 13:10     Lon@rt Товариство, та ви тільки задумайтесь до чого спонукає нас влада.. Жити чесно(на одну зарплату)їздити тільки на вітчизняному авто, одягатись тільки у вітчизняний одяг..Як вам..нічого не нагадує?)) Ну звісно ж..я за вітчизняного виробника і в тому числі автовиробника..але ж даруйте панове чиновники..за вашою політикою "великих реформаторів" я боюсь просто не дожити до того часу коли національний автопром вийде на конкурентний світовий рівень. І ще одне я не бачив у держзакупівлях жодного вітчизняного Ланоса для чиновників.. Чому ж панове ви не показуєте приклад для наслідування своїм громадянам..Розумію політика відкатів..Всім треба жити:) На ваші скромні чиновницькі зарплати ви рекордно замовляєте престижні авто ..Смішно правда ж... А ми люди, не бидло тупе і теж хочемо жити..
23.11.2012 09:50     зёма Всё верно господа автомобилисты , только гнать эту власть. И решать растаможку нормально чтобы деньги в бюджет а не в ихние автосалоны. Хотя бюджет они тоже растянут и нам как всегда шиш под нос а не дешевых иномарок с подушками безопасности! Все они хотят чтобы мы ездили на российских вёдрах с гайками которые не имеют ни одной подушки, и не прошли не одного краш теста. Тем самым потихоньку нас всех убивают на наших дорогах за которые кстати мы платим немалые деньги!!! ГЕТЬ ПАДЛЮК!!!
16.11.2012 23:23     громадянин дурної України цю статтю мабуть журналіст писав на замовлення або ж він заздрить і точне не громадянин України а ще мабуть нерозумна людина. Повірте пане дурню що краще їздити на б/у Німецькому авто ніж на як кажуть можновладці відчизняному авто де навіть подушок безпеки не має і які цікаво відчизняні авто ми дурними законами підтримуємо Деу бидлота при законі інакше не скажеш. Чому європеєць із зарплатою в 6 тис євро може купити б/у авто за 5 тис а українець із заплатою 2 тис грн має платити за розмитнення цього ж авта це бидлові понад 9 тис євро ми що багатші за європейців чи ми підтримаємо нові екологічні норми випускаємо Богдани із двигунами Євро1 а я хочу купити Ауді із двигуном Євро3 але ж бидло так краде у нас і роблять все для нас але виходить тільки длля себе от дивина!!! така от держава
12.11.2012 23:33     Михань .
.
.
.................Ми за єдиний податок у 20% від вартості
..................старого авто!!!!!!!!!!!! (через 2 місяці 60 000
..................авто будуть розмитнені).
.......... .......гарантую 100%
..................в держбюджет надійде більше 20 000 000 доларів
..................і саме головне, що українці будуть ЗАДОВОЛЕНІ НА ВСІ 100
.
.
.
12.10.2012 01:08     ВІКТОР ТРЕБА ЦЮ ВЛАДУ ГНАТИ З НАШОЇ ШИЇ - БО МИ СКОРО ЗАГНЕМСЯ НА НИХ РОБИТИ -- ЗАВЖДИ ЖАРТУЄМО О МОЛДАВАНИ ТО ЩОСЬ З ЧИМОСЬ --- ТА ВОНИ НА ОПЕЛЯХ КАДЕТАХ ГНІЙ НА ГОРОД ВИВОЗЯТЬ -- ДУМАЙТЕ ДОБРЕ НА ВИБОРАХ
09.10.2012 21:27     Василь Абсолютно підтримую усіх, хто залищив коментар. Автор статті справді не володіє темою, або не є автолюбителем.
28.09.2012 20:44     Підпис ...да-а-м,журналістка...,такі і керують нашою державою.Шкода...
01.09.2012 12:45     Спитай я їжджу на польских номерах комерческого предзначення юредичне лицце,терміном 1 рік,коли спокійно пересуваешся не порушивши ПДР зупиняе \"тухлодире пагонне чмо\" і починае розказуати по статтям що я їжджу цим автомобілем не законно,так треба їздити бандою і при перевірці документів вийти і отпиздярити дубінками,видалити у них якщо е від.камери чіп))))))))))))))))
06.08.2012 14:15     САМБІР вСІХ ПІДТРИМУЮ!!! Ви тількі подивіться на кордон наш!!! в нас навіть туалет платний в польщі безкоштовно!!!Поляку невстигнеш багажник відкрити він вже пішов до другої машини,наш лазить цікаво що везеш до польщі де ховаеш сигарети на яму!!!!полякі тішатся що все б/у все вивозим ,попробуйте щось вивезти з україни!!!Бидло тай все!
17.07.2012 22:21     сева народ а доки ми будемо слухати цих олігархів і грати у їх дудку нехай Азаров та вся пиздобратія разом із Порошенком пересядуть на славути і дійсно підтримають нашого виробника а нам простим громадянам дадуть хоть трішки відчути себе людьми і нехай памятають що терпець колись та всетаки увірветься
02.06.2012 12:48     Іван Про, що мова в мене пасат б4 1,9ТДІ на польській реєстрації мені він обійшовся 3000 дол. В нас він 9000 дол. Ви прощо пишете , що неправильно то що люди мають змогу їздити на нормальних машинах а не на гробаних жигулях і тому подібних , то ще держава ставить палки в колеса , нехай зменчить мито а не займається ху"нею , що внас зарплати чи роботи валом , я за щоб ми їздити на польській реєстрації і готовий їм платити до 1000грв. В рік за наші гробані дороги ))
31.05.2012 14:04     vvv Нехай зроблять розмитнення авто по кубатурі, так як колись було, 2 куба, заплати податок 2000$, і люди будуть задоволені і гроші попливуть в бюджет, але ж їм не вигідно бо в кожного депутата та олігарга як неавтосалон то завод з диво та чері іт.д. нехай і самі їздять на тих бляшанках!
22.04.2012 10:08     Руслан Душать український народ як можуть. Хай собі люди їздять тими автомобілями. А журналістка щоб захищати водіїв таких транспортних засобів то вона ніби говорить не купляйти собі в Європі автомобіль за 5000 доларів, а купляйте за 15 в нас ж зарплати в 3 рази вищі ніж в Європі.
15.04.2012 18:35     VOVA Я ВВАЖАЮ СТВОРЮВАТИ ПРОБЛЕМИ З ЦЬОГО НЕ ПОТРІБНО! ЇЗДЯТЬ ЛЮДИ, НЕХАЙ ЇЗДЯТЬ! ЗА ЦЕ ПОВИННО БУТИ ВСТИДНО НАШИМ КОЗЛАМ В ВЕРХОВНІЙ ЗРАДІ! ЩО НІЯК НЕ МОЖУТЬ СТВОРИТИ СВОМУ НАРОДУ ДЕШЕВУ ПРЕВІЛЕГІЮ, КУПИТИ СТАРИЙ АВТОМОБІЛЬ І ЗАПЛАТИТИ ЯК ЗА СТАРИЙ АВТОМОБІЛЬ СВОЇЙ ДЕРЖАВІ ЗА ТЕ, ЩОБ ПОСТАВИТИ ЙОГО НА ОБЛІК. НЕМОЖУТЬ КОЗЛИ НАЛАГОДИТИ ЕКОНОМІКУ ДЕРЖАВНУ БО КРАДУТЬ АЖ ЛУСКАЮТЬ ВІД МІЛЬЙОНІВ ТА МІЛЬЯРДІВ РІШАЮТЬ ПРОБЛЕМИ КОСМІЧНИМИ МИТНИМИ ПОБОРАМИ!!! А ЛАНОСИ ТОБТО ЇМ В АНУСИ ДАЮТЬ ВІДКАТИ ЗА ТЕ ЩО ТРИМАЮТЬ ТАКИЙ ЗАКОН ПРО РОЗМИТНЕННЯ! САМАЖ БАНДА ЗА ЦІ ПОБОРИ ТОБТО ПОДАТКИ ВИКУПОВУЄ СОБІ ЛЕКСУСИ, БУГАТТІ, ЛЕНД ГРУЗЕРИ... БО БАНДА В ЗАКОНІ І ЗАКОН СОБІ ДЛЯ СЕБЕ ПИШЕ!!! ВИБИРАЄМО! ГАЛАСУЄМО ПО МАЙДАНАХ А ВОНО ВСЕ ГАВНО!!!
08.04.2012 23:29     юра цілком легально пересуватись по украини можливо весь рик
06.04.2012 00:57     Юрец Прийняли б розмитнення цих " дешевих іномарок" хоча б в 20 %від їх ціни, тоді даю гаранію всі хто на польських номерах їзить, розмитнили свої машини на наступний день. Ми живем в 21ст. і в Європі автомобіль це не розкіш, а засіб пересування.
01.02.2012 23:25     sto65 підтримую всіх дописувачів жаба- то наше журналістка прийняла ніби позицію держави молодець нам такі треба при тому забула що на тих авто їздять наші рідні громадяни НАШІ !!!
ДЕРЖАВА НЕ БАРАН, А ПАСТУХ - МИ БАРАНИ
27.01.2012 18:46     Общественность Журналістку на МИЛО!!!!!!!!!!!!!!!
09.01.2012 06:59     Учите матчасть! Авторша считает, что лучше взять за оч. большие деньги Ланос, но у Родины, всем все заплатить, ездить и ждать: когда же он рассыпется - на второй год или третий.
Да люди специально берут иномарки, потому что они качественнее. А если еще и схему придется прокрутить - не беда: ни копейки государству.
08.01.2012 19:21     Jude Тема не раскрыта. Есть ввоз как физлицо а есть как юрлицо для коммерческого использования.
Это не журналистика. Очень непрофессионально.
08.01.2012 14:27     гончег тупая журналистка считает, что в самой нищей стране европы с самыми худшими дорогами люди должны платить самую космическую цену за обычное авто!!! вот из за таких завистливых уродов эта страна такая поганая!
05.01.2012 18:37     Водила Не уважаемая и бездарная журналюшка «Наталка Стецько». Нужно хорошо знать предмет, о котором вы взялись писать.

О «дешевых иномарках». Всем известна последняя история со служебным авто министра юстиции Лавриновича. Вот это схема!!! Этот краденый «Мерс» был взят в лизинг и сразу же перегнан в Украину. В этом случае автомобиль вообще не был оплачен. Вот где дешево!!! И теперь скажите, что это было сделано не по заказу.
Кроме того, наша «сонная общественность» узнаёт только об одном-двух эпизодах в год. А таких «операций» - тысячи.
ВОТ ЭТО НАЗЫВАЕТСЯ КУПИТЬ ИНОМАРКУ ЗА ДЕШЕВО!

P.S. «Наталка Стецько» - пожалуйста, не пишите больше НИ КОГДА. Журналист это не ваше.
04.01.2012 15:52     уйко Таке враження,що це написав ДАІшник,якому обідно шо люди їздять "бесплатно"...Або людина з великою "ЖАБОЮ"...Або ж просто УРОД,не знаючий реалій....
Комментировать статью
Автор*:
Текст*:
Доступно для ввода 800 символов
Проверка*:
 

также читайте

по теме

Как нардеп Продивус руководил Ровенщиной и контролировал янтарные прииски

02. 09. 2024 | 09:10 , ТЕМА

Об этом криминальном герое доводилось писать в далеком 2014 году. Со свержением банды Яныка и подельников Саши-Стоматолога, контролировавших нелегальную добычу янтаря в Полесье, этот вид бизнеса остался бесхозным. Для передела собственности немедленно выдвинулся тогдашний БЮТовец Продивус с боевиками. Это была славная битва! А потом про янтарный беспредел возопил свежеиспеченный министр внутренних дел Аваков и добился-таки ввода в Полесье бойцов Нацгвардии. Бойцы завезли помпы, установили их в полковых палатках и начали мыть… Продивус был теневым хозяином Ровенщины. Об этом на записях Мельниченко докладывал Кучме еще министра Кравченко. Сегодняшний его статус неизвестен. Ссылку на нашу статью десятилетней давности приведем в конце текста, а начнем с фабулы недавнего решения суда по событиям того периода.

фототема (архивное фото)

© фото: УНИАН

Міністр Внутрішніх справ України Юрій Луценко, в центрі, під час засідання парламенту в Києві у четвер, 30 листопада 2006 р. Луценко назвав всі звинувачення, зафіксовані у звіті Тимчасової слідчої комісії з розслідування фактів корупції в органах внутрішніх справ, замовленими. Фото Євгена Орловського

   
новости   |   архив   |   фототема   |   редакция   |   RSS

© 2005 - 2007 «ТЕМА»
Перепечатка материалов в полном и сокращенном виде - только с письменного разрешения.
Для интернет-изданий - без ограничений при обязательном условии: указание имени и адреса нашего ресурса (гиперссылка).

Код нашей кнопки: