фото автора

Норвегія: дорого й красиво. Частина 5.. Трагедія у супермаркеті; Україна Литві допоможе

26 октября 2018 | 08:56 , Олександр Гармата, для ТЕМИ

Щойно ми сіли в нічний потяг до Осло, як на нас чекала приємна зустріч: перед нами сиділа молода пара зі Львова що автостопом мандрувала по Норвегії. Трохи потеревенівши, ми лягли, або скоріше сіли спати. З ранку, попрощавшись з новими знайомими, рушили блукати по Осло. Часу мали до 2 годин дня, коли вирушав потяг до аеропорту. В нас були заплановані відвідини музею Фрама та художньої галереї.

фото автора

Норвегія: дорого й красиво. Частина 4. Шоу в дорозі й схованки для кишенькових лінкорів

25 октября 2018 | 08:41 , Олександр Гармата, для ТЕМИ

Наступного ранку побігли на залізничний вокзал: слід було встигнути на потяг до старої фламської залізниці, а потім, в Фламі, пересісти на паром до Бергена. До потягу залишалось більше години. Рюкзаки кинули в камері схову, забрати їх планували ввечері, бо з цього вокзалу вирушав наш нічний потяг до Осло.

Норвегія: дорого й красиво.Частина 3. Казковий ліс-автобезлад-казковий Берген

23 октября 2018 | 11:36 , Олександр Гармата, для ТЕМИ

Наступного ранку поснідавши, кинули в маленький рюкзак пляшку води, енергетичні батончики та Ягермастера й рушили у пошуках стежки. Це виявилось не простою задачею…

Норвегія: дорого й красиво.Частина 2. Троль показав нам язика

18 октября 2018 | 11:14 , Олександр Гармата, для ТЕМИ

З ранку прибули в Берген і побігли на автобусну станцію , де нам треба було сісти на автобус до міста Ода. Була субота і автобус до Оди йшов один раз на день з ранку . Добігши до автовокзалу і побачивши, що на зупинці нікого немає, ми розслабилися й пішли до залу очікування. В залі, доставши кип’ятильник, приготували каву якою запили енергитичны батончики. Ми сиділи на лавці, в приміщенні було тепло, до автобусу залишалось хвилин 40. Скрізь скло побачили, як під’їжджає наш автобус і раптом з ніоткуда повалив натовп з рюкзаками...

Норвегія: дорого й красиво. Частина 1. Чи існує Норвегія після родини Єльцових?

16 октября 2018 | 08:40 , Александр Гармата, для ТЕМЫ

В серпні на нас чекали декілька вихідних на День Незалежності.Тому ми заздалегідь рушили на сайт Візейр подивитися куди можна недорого улетіти. Спочатку знайшли квитки до Вільнюса, й ми вже почали планувати нашу подорож по Литві,але пізніше мивипадково побачили ціну перельоту з Вільнюса до Осло. Ціна була приваблива, й ми, перечитавши ще раз на сайті ТЕМА звіт сім’ї Єльцових про їхню Норвегію, спитали себе: а чим ми гірші? Вирішивши, що нічім й гайнули до Норвегії.

Северное Причерноморье-2: От Николаева до Мариуполя. Часть 3

31 августа 2018 | 08:50 , Виктор Миняйло, для ТЕМЫ

Как мы засели в чистом поле, попали под обстрел, нашли очень дешевые домики на берегу Азовского моря и посетили прифронтовой Мариуполь. Сим завершаем отчет о двухнедельном путешествии вдоль северной части Черного моря.

Северное Причерноморье-2: от Николаева до Мариуполя. Часть 2

30 августа 2018 | 08:53 , Виктор Миняйло, для ТЕМЫ

Какой город следовало назвать Севастополем, как ловить бычков руками, сколько в Украине «Мертвых морей» и где находится полуостров, похожий на Крым. Всю правду об этом и немножко больше узнаете из второй части нашей саги о путешествии вдоль северной части Черного моря.

Северное Причерноморье-2: от Николаева до Мариуполя. Часть 1

29 августа 2018 | 08:51 , Виктор Миняйло, для ТЕМЫ

Вообще-то мы собирались в Европу, но, как оказалось, сделать документы для собаки намного сложнее, чем для человека. Не став ждать 4 месяца результатов анализов, мы отправились в родное Причерноморье, часть которого обследовали два года назад, оставив свои заметки на «ТЕМЕ». Теперь наш путь лежал в другую сторону. В первый день путешествия осмотрели мельницу, церковь, костел, поплевали с самого высокого в Украине моста и заночевали на берегу Южного Буга.

СПАСИТЕ НАШИ ДУШИ. ИСТОРИЯ ОДНОГО КОРАБЛЕКРУШЕНИЯ

24 августа 2018 | 09:27 , Олег Ельцов для сайта "Резонанс"

Что ощущает и как ведет себя человек, попавший в кораблекрушение. И как реагируют на призывы о помощи спасательные службы. Никаких догадок: только факты, только личный опыт. Описываю случившееся не с целью пощекотать нервы. Возможно, мои «мемуары» помогут, окажись вы в схожей ситуации.

Греби, Доба, греби!

07 августа 2018 | 09:06

«Вся его кожа покрылась волдырями, глаза воспалились от конъюнктивита, ногти на руках и ногах отслаивались. От одежды пришлось отказаться: пропитанная солью ткань не собиралась высыхать, чудовищно воняла и раздражала кожу. Иногда Александр во всю глотку кричал на самого себя, чтобы слышать хоть что-нибудь...» — полагаясь только на силу своих мышц, безо всякой поддержки со стороны Доба отправился из Сенегала в Бразилию на каяке.

Трансильвания наша! Часть 5

01 августа 2018 | 08:58 , Олег Ельцов, ТЕМА, фото автора

Эти милые, милые, милые румыны! Воссоединение семьи и удушение дочери в Замке Дракулы. Прощай, Румыния – навсегда. Самая дорогая в мире молдавская дорога. Одесские злоключения и гламур от «Маман».

Трансильвания наша! Часть 4

31 июля 2018 | 08:41 , Олег Ельцов, ТЕМА, фото автора

Мы теряем друг-друга. Рандеву у Дракулы.

Трансильвания наша! Часть 3

30 июля 2018 | 08:34 , Олег Ельцов, ТЕМА, фото автора

Мы ночуем на крыше на вершине 2300 метров. +6 градусов в палатке, сдувает, нет воды. Меня беспокоят мысли о возвращении назад.

Трансильвания наша! Часть 2

27 июля 2018 | 09:07 , Олег Ельцов, ТЕМА, фото автора

Румынские карпаты: нас здесь не ждали…

Трансильвания наша! Часть 1

26 июля 2018 | 09:06 , Олег Ельцов, ТЕМА, фото автора

Как мы бродяжили по Румынии.

Наша Шрі-Ланка. Частина 6

23 июля 2018 | 08:05 , Олександр Гармата, для ТЕМИ

Зранку рушили на автозупинку: нам треба було їхати до міста Унаватуна, це на півдні Шрі-Ланкиі, автобус їздить двічі на день. Їхати шість годин. Зупинка не кінцева, тому автобус приїхав вщент повний місцевих жителів, на зупинці було чимало туристів з рюкзаками. Сидячих місць не було, довелось їхати стоячи. Це нагадувало квест.

Наша Шрі-Ланка. Частина 5

20 июля 2018 | 08:20 , Олександр Гармата, для ТЕМИ

Наступного ранку, поснідавши зібрали речі й побігли на залізничний вокзал, де мріяли сісти на потяг до міста Елла. Ми два дні приходили до кас купувати квитки, де дізнавалися, що квитків немає й слід явитися завтра. Добігши до вокзалу, встали в чергу до каси з квитками до вагонів другого класу. В черзі стояли одні європейці, а місцеві спокійно, без черги, купували квитки до вагонів третього класу. Ми купили три квитки без місць - 2 дорослих 240 рупій та один дитячий 120. Дитячий був дуже оригінальний: касир просто розірвав на дві половинки дорослий і віддав нам одну половинку.

Наша Шрі-Ланка. Частина 4

19 июля 2018 | 09:17 , Олександр Гармата, для ТЕМИ

Поснідавши вранці та отримавши на рецепції в подарунок маленьку фігурку невідомого божка, ми вирушили у місто Пасекуда, яке розташоване на східному узбережжі індійського океану. Спочатку доїхали до Полоннаруви, а там пересіли на автобус до Пасікуди. Наша мета наразі - накупатися в Індійському океані. За дві години були на місці. Глянули на навігатор, зрозуміли, що до готелю кілометрів з п’ять по прямій. Вирішили йти пішки через місто.

Наша Шрі-Ланка. Частина 3

18 июля 2018 | 10:39 , Олександр Гармата, для ТЕМИ

Зранку ми заплатили в офісі турфірми другу половину вартості квитків й всілися в кузов джипа, в кріслах під тентом. Їхали хвилин 40. За містом водій зупинився біля альтанки з божествами, поклав кілька монет біля статуетки, потім пішов до машини, але щось згадавши зупинився, повернувся й забрав кілька своїх монету («Решта», - подумав я). Повезли нас не куди ми планували, настрій був скептичний. До парку заїхали колоною в три джипи, ми - в останньому. Рухались лісом, періодично зупиняючись, водій тицкав пальцем в ліс і казав, що он там в воді крокодил, а там якась пташка, а он там ще щось. Скептицизм наш наростав, бо крокодил в воді більш був схожий на гілляку, а пташка була дуже далеко і маленька, щоб її добре розгледіти.

Наша Шрі-Ланка. Частина 2

17 июля 2018 | 08:22 , Олександр Гармата, для ТЕМИ

В Хабарані маршрутка проскочила нашу зупинку. Ледве ми вийшли з автобуса, як нам одразу ж запропонував свої послуги тук-тукер. Ціна за 10 хвилин на тук-тукері дорівнювала трьохгодинному проїзду в автобусі! Місце виявилось цікаве, розташоване в лісі на березі величезного озера в тихій заводі, де були маленькі островки з кущами та деревами. На березі на деревах розташувались хатинки для туристів, на подвір’ї - кухня, намет зі столом для обідів та окремі будівлі з туалетом та душем. В озеро вів невеличкий місток, на якому лежали зубні щітки і рушники.

предыдущая    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15    следующая