05 декабря 2024 | 09:35 Днями перспектива завершення будівництва метро на Виноградар ще трішки віддалилася від мешканців цього житлового масиву, хоча їм і не звикати. КП “Київський метрополітен” з обраним в серпні підрядником прокладання нової гілки підземки – ТОВ «Група компаній «Автострада» – узгодили продовження термінів виконання робіт на чотири місяці – до травня 2027 року. Але наразі робота кипить, про що підрядник (належить Максиму Шкілю – помічнику депутата Верховної Ради від Партії регіонів та, за інформацією ЗМІ, куму екс-міністра інфраструктури Володимира Омеляна) регулярно звітує у своїх яскравих фотозвітах. Сенс в цьому є, адже треба “відпрацьовувати” великий кредит довіри: столична влада руками метрополітенівців віддала цій компанії майже 14-міяльрдне замовлення без конкурсу, оскільки через “грамотно прописані” тендерні умови ніхто більше не зміг взяти в ньому участі. До речі, вартість будівництва цієї гілки метро, схоже, зростає не зовсім “на пустому місці” – зокрема, через щільну житлову забудову Виноградара, буде споруджуватись не звичайний, а двоярусний тунель, по якому потяги курсуватимуть один над одним.
предыдущая 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 следующая |