ТЕМА

Мерія-велосипедистам: обіцяти краще, ніж робити

03 июля 2008 | 09:47 , Олег Єльцов

Як відомо, протягом останніх днів в Києві відбулися дві акції столичних велосипедистів, які виставили «пред`яву» владі, яка четвертий рік поспіль лише обіцяє створити умови для існування велосипедистів. Результатом стало укладеня та узгодженя з усіма інстанціями (аж 12-ма) та затвердження мером Чернівецьким розпорядження щодо цього. Нижче його текст та авторські зауваження до його змісту.


Розпорядження Київського міського голови

Про облаштування та розвиток велосипедних доріжок в м. Києві.

Відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, «Про столицю України - місто-герой Київ», «Про дорожній рух», Розпорядження Президента України від 19.12.2005 N 1289/2005-рп "Про невідкладні заходи щодо забезпечення безпеки дорожнього руху" з метою зміцнення дисципліни на дорогах, вулицях міста, посиленню безпеки дорожнього руху, створенню та розвитку велосипедної інфраструктури з облаштуванням велосипедних доріжок у відповідності до вимог підпункту 2.25 пункту 2 ДБН В.2.3-5-2001 «Вулиці та дороги населених пунктів» :

  1. Визначити комунальне підприємство «Київдорсервіс» замовником розробки Програми з облаштування та розвитку велосипедних доріжок у м. Києві (далі Програма).
    1. Замовнику - комунальному підприємству «Київдорсервіс»:
    2. Визначити генеральну проектну організацію з розробки Програми та генеральну підрядну організацію з реалізації заходів, передбачених Програмою, на тендерній основі відповідно чинного законодавства.
  2. Розробити, погодити та затвердити Програму в установленому порядку та забезпечити реалізацію заходів, передбачених Програмою.
  3. Затвердити План заходів на 2008 рік з облаштування та розвитку велосипедних доріжок та велосипедних смуг руху в м. Києві (додаток).
  4. Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) передбачити у бюджеті м. Києва на 2008 та наступні роки фінансування витрат, пов’язаних із розробкою та реалізацією Програми.
  5. Головним управлінням, управлінням, іншим структурним підрозділам, комунальним службам та підприємствам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконати в 2008 році роботи по облаштуванню велосипедних доріжок в межах затверджених кошторисів з реконструкції доріг, транспортних розв'язок, площ, мостів тощо.
  6. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчому органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) при підготовці та видачі дозвільних документів на виконання проектних робіт (листи-дозволи, архітектурно-планувальні завдання) на будівництво та реконструкцію об’єктів визначених Програмою передбачити облаштування велосипедних доріжок.
  7. Комунальному підприємству «Київське інвестиційне агентство» шляхом проведення конкурсу визначити організацію з надання послуг велопрокату та створення пунктів прокату велосипедів.
  8. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації.
  9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова Л. Черновецький

ДОДАТОК

ПЛАН ЗАХОДІВ

щодо облаштування та розвитку велосипедних доріжок у місті Києві у 2008 році

 

ЗМІСТ ЗАХОДУ

ТЕРМІН ВИКОНАННЯ

ВІДПОВІДІЛЬНІ ЗА ВИКОНАННЯ

Розробка, погодження та затвердження Програми облаштування та розвитку велосипедних доріжок у м. Києві

1.

Визначення переліку місць та вулиць, де можливе облаштування велосипедних доріжок та велосипедних смуг відповідно до пункту 2 підпункту 2.25 ДБН В.2.3-5-2001 «Вулиці та дороги населених пунктів»

04.07.2008

КП «Київдорсервіс»
КК «Київавтодор»
АТ «Київпроект»

2.

Визначення проектної організації на розробку Програми та укладання з нею відповідного договору

01.08.2008

КП «Київдорсервіс»

3.

Розробка схеми організації дорожнього руху та встановлення технічних засобів для організації автомобільного, велосипедного та пішохідного руху з урахуванням облаштування велосипедних доріжок у м. Києві

01.08.2008

КП «Київдорсервіс»
УДАІ ГУ МВС України в м. Києві

4.

Здійснити обговорення та досягнути відповідних домовленостей з власниками торгових мереж щодо облаштування велопарковок на території супермаркетів, магазинів, тощо.

27.08.2008

Головне управління транспорту

5.

Розробка, погодження та затвердження у встановленому порядку проекту Програми облаштування велосипедних доріжок у м. Києві.

15.11.2008

КП «Київдорсервіс»

6.

Внести відповідні зміни, з урахуванням облаштування велосипедних доріжок, до проектної документації в частині виконання робіт з будівництва, та реконструкції доріг, транспортних розв'язок, площ та мостів.

30.12.2008

Головні управління КМДА
КП «Київдорсервіс»
КК «Київавтодор»

7.

Здійснити облаштування велосипедних доріжок на Московському,Парковому мостах та мості Патона

30.12.2008

КП "Київдорсервіс"

8.

Адаптація фунікулера до проїзду громадян з велосипедами

Підчас наступної реконструкції

Головні управління КМДА

9.

При підготовці та видачі дозвільних документів на виконання проектних робіт (листи-дозволи, архітектурно-планувальні завдання) на будівництво та реконструкцію об’єктів визначених Програмою передбачити облаштування велосипедних доріжок.

Постійно

ГУ містобудування, архітектури та дизайну міського середовища

10.

Проведення міських освітніх семінарів для водіїв автотранспорту і велосипедистів стосовно безпечного водіння в місті

Постійно

УДАІ ГУ МВС України в м. Києві

11.

Погодження всіх проектів веломаршрутів з Асоціацією велосипедистів Києва

Постійно

Головне управління транспорту

 джерело: "Асоціація велосипедистів Києва"

Зрозуміло, що Чернівецькому не можна виконувати вимог частини електорату на велосипедах. Оскільки це стане небезпечним прецедентом. І наступними за велосипедистами стануть супротивники дикої забудови Києва, яка набула нового дихання після чергової перемоги Чернівецького. А це вже не вело доріжки-парковки. Це – земля, це – великі гроші й зобов`язання перед «забудовниками» - тобто великим капіталом. Адже ініціатива зняти Чернівецького походила саме від БЮТ – політичного клану, представники якого, мабуть, найактивніше беруть участь у дере бані столичних земель.

Отже, миттєва рішучість заступника мера – Басса задовліьнити ледь не усі вимоги велосипедистів пояснюється хіба що бажанням попаритись, після чого нахабно кинути власників вело у черговий раз. Якщо команда Чернівецького щонайменше двічі озвучувала створення велораю в Києві – в перших та других виборах – то чому б не пообіцяти чогось й втретє… Але, головне – не виконувати, бо це небезпечно. Що маємов результаті: підписаний усіма документ, який влсне ні до чого не зобов`язує. Судіть самі: за цим планом перші вело доріжки мають з`явитися щонайменше наступної весни-літа. Адже відповідні зміни до проектів облаштування доріг заплановані на 30 грудня цього року… й того ж дня – облаштування вело доріжок на Парковому й Московському мостах та мосту Патона. Панове, ви собі це уявляєте: героїчні автодорівці 30 грудня кладуть асфальт й наносять розмітку на влодоріжках? Якщо це станеться – з мене пляшка Черновецькому.  

Але цього напевно не станеться. Й що далі? Ви уявляєте, скільки велосипедистів зможе зібратися знов під стінами мерії, аби звинуватити Чернівецького у брехні? Напевно, в Новий рік цього робити не стануть, а далі – різдвяні свята, от проблема й розсосеться…

Аналізуючи текст розпорядження мера доходиш висновку, що весь план складений з єдиною метою: багато пообіцяти й нічого не зробити. Обґрунтую свої претензії.

Відповідно до пункту 1 буквально завтра має стати відомим перелік вулиць, де можливе створення велоструктури. І це мають зробити КП «Київдорсервіс», КК «Київавтодор», АТ «Київпроект».Тоб-то на всю роботу та узгодження цим поважним організаціям відвели жа три робочих дні. ОК. В цій країні ще пам`ятають ім`я Стаханова…

Але ж після цього, згідно п.2 майже місяць визначатимуть проектну організацію, яка здійснить цей проект велооблашування на папері. Запитання: невже в країні так багато подібних установ й чи потребує цей пошук 27 літніх днів, вкрадених у велосипедистів, яким нема де буде їздити?

Але ці терміни мають бодай якесь пояснення з огляду на бюрократичні процедури, то зміст пункту 4 розпорядження розвіює будь-які сумніви щодо цілей її укладачів. Отже, в цьому пункті йдеться про то, що слід «Здійснити обговорення та досягнути відповідних домовленостей з власниками торгових мереж щодо облаштування велопарковок на території супермаркетів, магазинів, тощо». Питання: чому ці обговорення не можна провести просто зараз? Хіба не ясно, що принаймні всі супермаркети повинні мати такі парковки? Чи задля усвідомлення цієї втаємниченої істини слід відрядити в Європу делегацію мерських чиновників для обстеження тамтешніх супермаркетів? Представники цих торгівельних мереж самі підтвердять, що без такої парковки жоден супермаркет в Європі не працюватиме. І обв`язок Чернівецького викроїти зі свого надзвичайного щильного робочого графіку дещицю часу на негайну зустріч із представниками торгівельних мереж (бо ж велосипедисти пресингують), де протягом години повирішувати питання зведення таких парковок протягом щонайбільше місяця. І Чернівецький та його заступник Басс чудово розуміють, що це можливо, але не поспішають. Чому? Ми про це вже розповіли.

Тобто реально за «велопланом Черновецького» перші наслідки мікровелореволюції в Києві з`являться щонайшвидше – наступного року. Але ж, мерські чиновники напевно розрахували одну важливу обставину: до наступного велосезону в країні напевно розпочнуться бурхливі події, на тлі яких вело проблема зможе відійти на задній план. Й напевно під стінами мерії та Адміністрації президенту збиратимуться набагато більші натовпи. Й вимоги народу стосуватимуться більш масштабних проблем, на тлі яких невиконання велозобов`язань столичної влади буде виглядати вторинно. Ми будемо лише раді таким проявам активності населення. Але, як велосипедист й людина практична, нині я занепокоєний одною конкретною проблемою: відсутністю велоструктури. Й свідоме «розтягування» у часі реалізації велозобов`язань влади наштовхує на думку про необхідність продовжень акцій вело протесту. Даєш вело доріжки й парковки не наступного року, а вже цього літа!



комментарии [7]

07.07.2008 14:03     ТЕМА Я думал, что у меня есть читатели, а оказалось - есть и почитатели. Алена, это звучит интригующе. Сейчас брошусь пересматривать свой многолетний фотоархив в поисков знакомого фотографа по имени Алена. Можете сберечь мое время - скажите где мы встречались и что происходило в "былые деньки"? Может мы в библиотеке КЦ КПСС подшивку газеты "Правда" совместно читали? Не пойму с кем веду речь. Не уверен, что выяснение этого обстоятельства представляет интерес для читателей "ТЕМЫ". Персональные уроки велоезды - это не мой бизнес, это мое хобби. Пишите на мыло: [email protected]
07.07.2008 13:33     Алена Очень жаль! А мне бы так хотелось с вами пообщаться! Вы человек с огромным внутренним миром, я с удовольствием читаю ваши статьи. Я также знаю что вы замечательный фотограф! Кстати, в вашем фотоархиве хранится несколько моих фото, а в мом ваших. В последний раз мы с вами встречались лет 9 назад, а потом связь оборвалась. Жаль, а так хочется встретиться и вспомнить былые времена!!!!! Может выделите немного вашего времени на общение с вашим почитателем???? За раннее спасибо!!
07.07.2008 11:46     ТЕМА Многоуважаемая Алена.
К сожалению, групповые веловыезды - не наш бизнес. Пока что групповые выезды организовывались к ГУ МВД в Киеве и к Киевгордаминистрации.
06.07.2008 11:45     Алена Да,читаю и прекрасно понимаю и проникаюсь данной проблемой т.к. сама велолюбитель. Подскажите не устраиваете ли вы каких либо групповых вело-выездов? Я бы с удовольствием поучавствовала... За раннее спасибо!
04.07.2008 15:04     Артем Ясно конечно, но любая власть изначально аморальна, а вот Ваши статьи, это действительно интересно, благодоря им можно узнавать что то новое, про нашу "элиту".
03.07.2008 15:11     Ельцов спасибо за замечание, я исправлюсь. вообще-то по-моему, сейчас актуальнее говорить о том, что пора снова на Майдан выходить, а не доказывать, что власть гнилая. Разве это кому-то еще не ясно?
03.07.2008 10:43     Артем Уважаемый Олег Ельцов, раньше с огромным удовольствием читал Ваши репортажи, расследования, ждал новых, а теперь Вас интересует только велосипедное движение. Олег, Вы исписались, или тем нормальных нет?
Комментировать статью
Автор*:
Текст*:
Доступно для ввода 800 символов
Проверка*:
 

также читайте

по теме

Как нардеп Продивус руководил Ровенщиной и контролировал янтарные прииски

02. 09. 2024 | 09:10 , ТЕМА

Об этом криминальном герое доводилось писать в далеком 2014 году. Со свержением банды Яныка и подельников Саши-Стоматолога, контролировавших нелегальную добычу янтаря в Полесье, этот вид бизнеса остался бесхозным. Для передела собственности немедленно выдвинулся тогдашний БЮТовец Продивус с боевиками. Это была славная битва! А потом про янтарный беспредел возопил свежеиспеченный министр внутренних дел Аваков и добился-таки ввода в Полесье бойцов Нацгвардии. Бойцы завезли помпы, установили их в полковых палатках и начали мыть… Продивус был теневым хозяином Ровенщины. Об этом на записях Мельниченко докладывал Кучме еще министра Кравченко. Сегодняшний его статус неизвестен. Ссылку на нашу статью десятилетней давности приведем в конце текста, а начнем с фабулы недавнего решения суда по событиям того периода.

фототема (архивное фото)

© фото: Сергей Долженко

Гадание

   
новости   |   архив   |   фототема   |   редакция   |   RSS

© 2005 - 2007 «ТЕМА»
Перепечатка материалов в полном и сокращенном виде - только с письменного разрешения.
Для интернет-изданий - без ограничений при обязательном условии: указание имени и адреса нашего ресурса (гиперссылка).

Код нашей кнопки: